Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام سراج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شرایط صنعت نفت آبادان گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برنامه های تیم با نظر کادر فنی پیش رفت و به امادگی خوبی برای شروع مسابقات لیگ برتر رسیدیم.

وی افزود: امسال سعی کردیم بازیکنان خوب فصل گذشته را حفظ کنیم و در کنار آنها هم چند بازیکن خوب را به تیم اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف اصلی تیم ما بومی گرایی و استفاده از بازیکنان بومی و در کنار آن نتیجه گرایی است. همه بازیکنان ما مهره های با کیفیتی هستند و با این نفرات برای موفقیت در لیگ تلاش می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در رابطه با حضور دراگان اسکوچیچ هم در این تیم اضافه کرد: من با مربیان خارجی زیادی کار کردم اما اسکوچیچ از نظر کیفیت در بهترین سطح قرار دارد. او از فوتبال ایران شناخت لازم را دارد و به طور حتم می‌تواند به صنعت نفت آبادان کمک کند. اسکوچیچ مربی به روزی است و در تمرینات هم همه کار را خودش انجام می دهد. با حضور چنین مربی ای می توان به موفقیت خوش بین بود.

سراج خاطرنشان کرد: صنعت نفت از نظر مالی با محدودیت هایی مواجه است به همین خاطر ما نمی توانستیم بازیکن چند میلیاردی بگیریم. برای موفقیت در فوتبال حرفه‌ای امروز باید برنامه بلند مدت داشت و این کمترین حق مردم آبادان است که در فوتبال یک قهرمانی در لیگ یا کسب سهمیه آسیا را تجربه کنند اما برای این کار امیدوارم هر چه زودتر این برنامه بلند مدت تدوین شود. امسال هم البته به موفقیت چشم داریم و هیچ چیز برای صنعت نفت و هواداران فهیم این تیم دور از دسترس نیست.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان دراگان اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان در آبادان متوقف شد

تیم فوتبال مس رفسنجان پس از ۱۳ بازی بدون شکست، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم صنعت نفت آبادان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، شاگردان محرم نویدکیا امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در دیدار مقابل تیم شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان، به شکست یک بر صفر رضایت دادند و دست خالی از زمین خارج شدند.

داوری این دیدار به عهده پیام حیدری بود و حسین مرادی و عباس پورحمیدی به عنوان کمک داور و امیر ایار و حسین خانبان به ترتیب به عنوان داور چهارم و ناظر در این مسابقه حضور داشتند، تک گل این دیدار نیز توسط علی یوسف، مهاجم عراقی تیم آبادان وارد دروازه مس رفسنجان شد.

صنعت نفت با این پیروزی ۱۹ امتیازی و به بقا در لیگ برتر امیدوار شد؛ مسی‌ها نیز با اولین شکست در نیم فصل دوم، ۳۱ امتیازی باقی ماندند و به رتبه دهم جدول سقوط کردند.

کد خبر 751268

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!