Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در مقاله‌ای نوشت به رغم تحریم‌های آمریکا، چندین کشور جهان و در صدر آن‌ها چین، به واردات نفت ایران در حجم بالا ادامه می‌دهند.به گزارش گروه بی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با انتشار مقاله‌ای درباره تحریم‌های نفتی ایران، به نادیده گرفتن تصمیمات آمریکا از سوی چین و برخی دیگر از کشورها پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیویورک تایمز در مقاله خود نوشت به رغم تحریم‌های آمریکا، چندین کشور جهان و در صدر آن‌ها چین، به خرید نفت ایران، در حجم بالا ادامه می‌دهند.

این روزنامه با اشاره به حرکت ۷۰ تانکر ایرانیِ حمل محصولات نفتی به سوی مقاصد مختلف نوشت: بار دست کم ۱۲ فروند از این کشتی‌ها نفت است که شش مورد از آن‌ها نفت خود را تحویل طرف چینی داده و شش مورد دیگر نیز طلای سیاه را در دریای مدیترانه به مشتریان خود، احتمالا سوریه یا ترکیه، تحویل داده اند.

این در حالی است که واشنگتن، با هدف منزوی کردن ایران از نظام مالی بین‌المللی و قطع ارتباط این کشور با مشتریان نفتی‌اش، اوایل ماه مه معافیت هشت کشوری را که تا آن زمان اجازه داشتند بدون تحمل تحریم‌های اقتصادی آمریکا از ایران نفت بخرند، لغو کرد.

نیویورک تایمز به این نکته اذعان کرد که چون خرید نفت از تهران به خودی خود غیر قانونی به شمار نمی‌آید، تصمیم آمریکا (در تحریم نفتی ایران) اقدامی یکجانبه است. در واقع، شرکت‌های خارجی که تحریم‌های آمریکا را نقض کنند، در صورت فعالیت با بانک‌ها یا موسسات مستقر در آمریکا، مجازات خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نیویورک تایمز چین هند تحریم ها نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا باید محصولات اسرائیلی را تحریم کنیم؟/حامی قاتلان نباشیم+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، حامیان بین المللی فلسطین در هفته های اخیر با تداوم حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه، ضمن برگزاری تظاهرات، تجمعات و شرکت در پویش های مختلف به حمایت از مردم مظلوم غزه پرداخته اند.

در همین راستا، فعالان بین المللی حامی فلسطین با تهیه کلیپی کوتاه بر ضرورت تحریم کالاها و محصولات اسرائیلی( نظیر نوشابه های پپسی، کوکاکولا و میراندا، مک دونالد، استارباکس، کی اف سی، چیپس های لیز و پزینگلز، نوتلا و شرکت فیلم سازی دیزنی) تاکید ورزیدند.

براین اساس، سود ناشی از خرید این محصولات در نهایت در جیب صهیونیست ها رفته و آنها این درآمدها را صرف خرید تسلیحات نظامی برای کشتار و قتل عام مردم فلسطین می کنند.

کد خبر 6100639 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • چرا باید محصولات اسرائیلی را تحریم کنیم؟/حامی قاتلان نباشیم+ فیلم
  • حمله پلیس آمریکا به هواداران فلسطین در نیویورک+ فیلم
  • (ویدئو) معترضان ضداسرائیلی در نیویورک پرچم آمریکا را آتش زدند
  • ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها نزدیک است؟ | یک دیدگاه متفاوت درباره مثلث ایران، آژانس و آمریکا
  • ویدئو| آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل در نیویورک‌سیتی
  • گزارش جنگ غزه نیویورک تایمز برنده پولیتزر ۲۰۲۴ شد
  • حامیان فلسطین در نیویورک پرچم آمریکا را آتش زدند+ فیلم
  • «نیویورک تایمز» و «واشینگتن پست» برندگان پولیتزر/ خبرنگاران جان‌باخته در غزه تجلیل شدند
  • نیویورک تایمز: پاسخ حماس به توافق آتش‌بس جدی بود
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد