Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@06:06:17 GMT

اپلیکیشن فلسطینی برای اطلاع از صهیونیستها

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۶۷۶۱

اپلیکیشن فلسطینی برای اطلاع از صهیونیستها

مردم محلی می گویند این ایست بازرسی ها برای متوقف کردن جنبش مقاومت مردم فلسطین ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رویترز، یک برنامه کاربردی جهت یابی در فلسطین برای رانندگان این کشور ابداء شده است که آنها را کمک می کند تا به ایست بازرسی های ایجاد شده توسط صهیونیستها برخورد نکنند.

 

رژیم صهیونیستی سالهاست که در مناطق اشغالی موانع ایست بازرسی نظامی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم محلی می گویند این ایست بازرسی ها برای متوقف کردن جنبش مقاومت مردم فلسطین ایجاد شده است.

 

اپلیکیشن دوروب (Doroob) توسط شرکت های فلسطینی برای مبارزه با این ایست بازرسی ها ایجاد شده است. رانندگان فلسطینی می توانند با این اپلیکیشن از ایست بازرسی های صهیونیستی مطلع شوند.

 

شرکت فلسطینی می گوید ساختار این برنامه مثل سایر برنامه های کابردی جهت یابی است. صهیونیستها از سال 1967 تا کنون ایست بازرسی های خود را ایجاد کردند.

 

محمد عبدالحلیم رئیس شرکت سازنده این برنامه هدف از ساخت آن را برطرف کردن نیاز فلسطینی ها در کارهای روزمره خود در کنار مبارزه با صهیونیستها اعلام کرده است.

 

وی گفت: نسخه فلسطینی برنامه جهت یابی به کاربران اجازه می دهد بین شهرهای مناطق اشغالی سفر کنند و از ایستگاه های نظامی صهیونیستها مطلع شوند. وی افزود: ما مجبوریم برنامه های خودمان را در مقابل صهیونیستها پیاده کنیم.

 

در اولین ماه راه اندازی این برنامه حدود 22هزار راننده فلسطینی از آن استفاده کرده اند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج ازدواج جوانان شیراز ازدواج آسان خراسان جنوبي روزنامه شهرستان دزفول دزفول کانون های مساجد فلسطین اشغالی فلسطینیها رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است

به گزارش قدس آنلاین، نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نیوریورک ضمن حمایت کامل از عضویت فلسطین اظهار کرد، ما عمیقا از اقدام غیرمسئولانه ایالات متحده و سواستفاده از وتو برای جلوگیری از احقاق حق مشروع فلسطینی ها متاسفیم. این وتو شرم آور که برخلاف اراده جمعی جامعه بین المللی صورت گرفت، بار دیگر نشان داد که ایالات متحده همچنان تنها مانع در تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است.

سعید ایروانی نماینده دائم کشورمان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل که منظور بحث پیرامون وتوی آمریکا بر درخواست عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل برگزار گردیده بود، افزود: «مایه تاسف است که ایالات متحده آشکارا واجد شرایط بودن فلسطین برای عضویت در سازمان ملل را به چالش کشیده و صلح دوست بودن یک ملت را زیر سوال می برد.»

نماینده دائم کشورمان با انتقاد از توجیهات ریاکارانه هیات آمریکا در سازمان ملل و ارجاع آمریکا به ضرورت تکمیل روندهای مذاکرات موسوم به صلح اظهار داشت: واضح است که در عمل هیچ تلاشی از سوی آمریکا برای وادار کردن رژیم آپارتاید صهیونیستی به اجابت خواسته های جهانی و یا احقاق کوچکترین بخشی از حقوق فلسطینیان وجود ندارد.

نماینده دائم کشورمان با تشریح جنایات این رژیم از اکتبر گذشته تاکنون و با ابراز نگرانی از اخبار مربوط به حمله اسرائیل به رفح اظهار داشت: « ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم تا با توجه به این ارتکاب گسترده و فجیع نسل‌کشی، همه اقدامات لازم را برای محاکمه و پاسخگویی تمامی فرماندهان، عاملان و حامیان جنایات اسرائیل در غزه و دیگر سرزمین‌های فلسطینی اشغالی انجام دهد.»

رئیس هیات کشورمان در خاتمه تصریح کرد که از نظر ایران راه حل همه جانبه مسئله فلسطین تنها از طریق تحقق کامل حق مسلم این ملت در تعیین سرنوشت و ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی در تمامی سرزمین های فلسطینی با پایتختی قدس شریف امکان پذیر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیستها
  • راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود