Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:26:04 GMT

اجرای «طرح سربازی» برای محققان و پژوهشگران امیرکبیر

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۶۸۰۱

اجرای «طرح سربازی» برای محققان و پژوهشگران امیرکبیر

ناصر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر از راه اندازی یک مراکز نوآوری در این دانشکده خبر داد و اظهار داشت: بنا داریم بخشی از فارغ التحصیلانمان را که در فعالیتهای تحقیقاتی شان به یک فرمولاسیون و یا یک محصول دست می یابند، برای مدت ۶ ماه تا یک سال و شاید حتی ۲ سال، در مجموعه نوآوری، کنار خود حفظ کنیم.

رئیس دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به اینکه این اقدام هم به نفع فارغ التحصیل و هم به‌سود دانشگاه خواهد بود، افزود: با این طرح، در تلاش هستیم تا امکانی فراهم سازیم که فارغ التحصیلان  در قالب طرح سربازی همچنان در دانشگاه به فعالیت علمی و تحقیقاتی ادامه دهند و دستاوردها را پخته تر و عملیاتی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی درباره مزیت اجرای این طرح در مرکز نوآوری این دانشکده، گفت: با این رویه، هم برای فارغ التحصیلانمان شغل ایجاد می شود و هم دستاوردهای آنها بصورت دانش فنی به صنعت ارائه خواهد شد. 

وی با بیان این مطلب که راه اندازی این مرکز در مرحله جایابی فیزیکی قرار دارد، اضافه کرد: فارغ التحصیلان در این مراکز می توانند پروژه های خود را به محصول صنعتی تبدیل و در واقع دستاوردشان را کاملتر و تجاری سازی کنند. این دانشکده در تلاش است با تولید دانش بومی به حوزه های صنعتی کشور در راستای رفع نیازهای کشور کمک کند.

کد خبر 4685642

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر طرح سربازی سربازی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران وزارت بهداشت دانشجویان آموزش پزشکی کاردانی نظام جدید مصاحبه دکتری کنکور 98 دانشگاه های ایران منصور غلامی آزمون کاردانی به کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از فلسطین این بار در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان میشیگان | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دانشجویان دانشگاه میشیگان آمریکا با در دست گرفتن پرچم فلسطین در مراسم فارغ التحصیلی خود، بر مخالفت خود با جنگ مستمر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین در این منطقه تاکید کردند.

کد خبر 849285 منبع: تسنیم برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری در سازمان‌ها
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • (ویدئو) جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه میشیگان با پرچم فلسطین
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • حمایت از فلسطین این بار در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان میشیگان | ویدئو
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی