Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با افزایش تصادفات جاده ای، میزان ماموریت های تکنسین های اورژانس در محورهای مواصلاتی در چهار ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه  پارسال 58 درصد رشد داشته است.
به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، دکتر فریبرز راشدی بیان کرد: متاسفانه در چهار ماهه اول سال، میزان ماموریت های همکاران ما در محورهای مواصلاتی منطقه تحت پوشش این دانشگاه جهت امداد رسانی سوانح جاده ای منجر به فوت، 107 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در همین مدت تعداد ماموریت های درون شهری جهت پوشش تصادفات نیز 16 درصد افزایش یافته است.
راشدی با اشاره به اینکه مدت زمان رسیدن تکنسین های اورژانس به موارد مختلفی از جمله سرعت عمل نیروها، ترافیک جاده ای و عدم رعایت حق تقدم آمبولانس در هنگام ماموریت توسط بعضی از رانندگان  بستگی دارد گفت: تمام تلاش همکاران ما رسیدگی سریع به نیازمندان به درمان فوری است و در این راستا هر گونه کاهلی را خلاف شاًن حرفه ای خود می دانند.
وی ادامه داد: متوسط زمان رسیدن تکنسین های اورژانس بر بالین مصدومین در سوانح جاده ای12  دقیقه و در سوانح و تماس های شهری 6.9  دقیقه است.
وی همچنین افزود: در این مدت 91 هزار و 986 تماس تلفنی با مرکز اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گرفته شده که متاسفانه 35 هزار مورد آن مزاحمت تلفنی بوده است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف تصادف تصادفات جاده ای دانشگاه علوم پزشکی درمان محورهای مواصلاتی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان

سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از ابتدای امسال۳۸ هزار ۲۱۴ تن کالا در بنادر غرب ترانزیت شده که ۲۴ درصد بیشتر از پارسال است.

وی افزود: عمده محموله‌های ترانزیت شده خودرو بوده که ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در این مدت ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودرو به وسیله ۲۱۰ فروند شناور فلزی جابجا و پس از تخلیه و انجام تشریفات گمرکی به مقاصد کشور‌های عراق، افغانستان و آسیای میانه بارگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • 70 نفر با قارچ‌های سمی مسموم شدند/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟