Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین تقدیر از خبرنگاران ستادی و استانی خبرگزاری شبستان (رسانه فعال در حوزه دین فرهنگ اندیشه) با حضور رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در آستانه روز خبرنگار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، آئین تقدیر از خبرنگاران ستادی و استانی خبرگزاری شبستان در آستانه 17 مرداد، «روز خبرنگار» دوشنبه، 14 مرداد در مجتمع باغ زیبای تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، در این آئین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی»، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و «لادن حیدری»، معاون توسعه و مدیریت نیروی انسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، خبرنگاران مشکلات حوزه کاری و مطالبات خود را مطرح کردند.

 

تبیین مولفه ها و الزامات رسانه دین و نقشه راهی که خبرگزاری شبستان برای همراه کردن حداکثری مخاطبان و افزایش عمق و دامنه نفوذ خود در جامعه باید بپیماید توسط رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مهمترین بخش های این آئین بود.

 

این آئین در پایان نخستین گردهمایی خبرنگاران ستادی و استانی خبرگزاری شبستان انجام و طی آن از زحمات یک ساله تحریریه این رسانه فعال در حوزه دین فرهنگ اندیشه تقدیر شد.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج نماز جمعه ازدواج آسان شیراز ازدواج جوانان کانون های مساجد خراسان جنوبي خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان روز خبرنگار خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم