Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادرس شعبه چهارم دادگاه عمومی بخش چهارباغ از احضار دو نفر از اعضای فعلی و سابق شورای شهر اندیشه خبر داد و گفت: دو نفر از اعضای شورای شهر اندیشه که به عنوان کارگر خدمات فضای سبز از شهرداری حقوق دریافت می‌کردند احضار شدند. تاریخ انتشار: 09:33 - 15 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۱۵۰

قاضی احمدزاده، دادرس شعبه چهارم دادگاه عمومی بخش چهارباغ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از احضار دو نفر از اعضای فعلی و سابق شورای شهر اندیشه خبر داد و بیان کرد: دو نفر از اعضای فعلی و سابق شورای شهر اندیشه به عنوان کارگر خدمات فضای سبز از شهرداری حقوق دریافت می‌کردند و طی چند سال یکی از آن‌ها بیش از ۶۰ میلیون و دیگری بیش از ۵۰ میلیون تومان دریافت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادرس شعبه چهارم دادگاه عمومی بخش چهارباغ خاطرنشان کرد: در ادامه با ورود دستگاه قضایی این افراد احضار شدند و به آن‌ها ۱۰ روز مهلت داده شد تا نفری ۱۵۰ میلیون تومان با احتساب تورم تحویل دهند و این افراد نیز نفری ۱۵۰ میلیون تومان واریز کردند که این پول به حساب بیت المال اعاده شد.

وی با بیان اینکه مجموعا حدود ۳۰۰ میلیون تومان به بیت المال اعاده شده است تصریح کرد: یکی از این افراد همچنان عضو شورای شهر اندیشه است و دیگری عضو سابق شورای شهر اندیشه بوده است.   بیشتر بخوانید:   بازداشت چند تن از اعضاى شوراى شهر چهارباغ به اتهام فساد مالى   محکومیت رئیس سابق اداره گاز بخش چهارباغ به اتهام ارتشاء   بازداشت شهردار سابق چهارباغ در خصوص اتهام فساد مالی
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قضایی دادگاه حقوقی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس

مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در این نشست تصمیم گیری شد دبیرخانه مجمع مشورتی دوره‌های مختلف شورا‌ها تشکیل و اعضای شورای پژوهش برای مرکز پژوهش‌های شهر بندرعباس انتخاب شود.

وی با بیان اینکه نشست دبیرخانه هر دوماه یکبار برگزار می‌شود، افزود: این دو موضوع می‌توانند در زمینه تصمیم گیری‌های کلان شهری کمک کنند.

نظری گفت: از تجربه، تخصص و ظرفیت‌های مشورتی اعضای دوره‌های گذشته در کمیسیون‌های مختلف استفاده می‌شود.

منتخب بندرعباس، حاجی آباد، بندرخمیر و قشم در شورای اسلامی نیز گفت: منتخبان مردم در شهر و روستا با تصمیم گیری‌های خوب و بموقع خود در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می‌توانند اتفاق‌های خوبی رقم بزنند.

فاطمه جراره افزود: شورا‌ها برای پیشبرد اهداف نظام نقش مهمی دارند و قانون گذار نیز برای آنها وظایفی را تعیین کرده است.

همچنین در این نشست اعضای دوره‌های گذشته و اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر بندرعباس به تبادل تجربیات پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • خروج علیه شهردار تهران
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت