Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@04:08:43 GMT

شاخص کل بورس رشد ۹۲۰ واحدی را برای خود ثبت کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۷۳۳۴

شاخص کل بورس رشد ۹۲۰ واحدی را برای خود ثبت کرد

تالار حافظ در ادامه روند صعودی خود از ابتدای هفته تاکنون چهارمین روز کاری خود در هفته جاری را نیز با روند صعودی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، تالار حافظ در ادامه روند صعودی خود از ابتدای هفته تاکنون چهارمین روز کاری خود در هفته جاری را نیز با روند صعودی آغاز کرد به طوری که شاخص کل بورس در آغاز معاملات رشد 920 واحدی را بریا خود ثبت کرد و با این رشد جایگاه 257 هزار و 417 واحد را در آغاز معاملات برای خود تثبیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش در آغاز معاملات امروز (15 مرداد) رمپنا با 266 واحد، اخابر با 256 واحدف های وب با 44 واحد بیشتریت تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند و در مقابل نمادهای شپنا، فولاد، خودرو و خساپا به ترتیب با 96، 84، 55 و 43 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس در آغاز معاملات امروز گذاشتند.

 

نمادهای خساپا – سايپا، وتجارت - بانك تجارت، فولاد - فولاد مباركه اصفهان، جم پيلن - پلي پروپيلن جم - جم پيلن، دانا - بيمه دانا، پترول - گروه پتروشيمي س. ايرانيان و تاصيكو - سرمايه گذاري صدرتامين صبح امروز در لیست پربیینده های بورس به چشم می خورند.

 

این گزارش می افزاید: شاخص کل فرابورس نیز امروز (15 مرداد) را با روند صعودی و رشد 14 واحدی و رسیدن به جایگاه 3 هزار و 421 واحدی آغاز کرد.

 

امروز صبح نمادهای ذوب - سهامي ذوب آهن اصفهان، دكپسول - توليد ژلاتين كپسول ايران، دي - بانك دي، كرمان - س. توسعه و عمران استان كرمان، سمگا - گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي، چكاپا - گروه صنايع كاغذ پارس و بهپاك - صنعتي بهپاك در لیست پربیینده های فرابورس قرار گرفتند و در میان انها تنها 2 نماد ذوب - سهامي ذوب آهن اصفهان و دي - بانك دي روند صعودی را برای خود ثبت کردند.

این در حالی است که شاخص کل بورس و اوراق بهادار روز گذشته (دوشنبه 14 مرداد) را با رشد ۸۲۱.۲۷ واحدی و رسیدن به جایگاه ۲۵۶ هزار و ۳۵۱ واحدی آغاز کرد و این روند تا پایان روز ادامه داشت تا جایی که همه شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۱۱۶۸ واحد رشد معادل ۰.۴۶ درصد به ۲۵۶ هزار و ۶۹۸ واحد رسید.

 

بر اساس جداول معاملاتی روز گذشته شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۳۱۵ واحد افزایش معادل ۰.۴۶ درصد به ۶۹ هزار و ۳۷۱ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۹۶۶ واحد رشد معادل ۱.۵۲ درصد به ۶۴ هزار و ۵۴۲ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۶۴۸ واحد افزایش، معادل ۱.۵۲ درصد به ۴۳ هزار و ۲۷۲ واحد، شاخص آزاد شناور با ۱۵۴۰ واحد رشد، معادل ۰.۵۳ درصد به ۲۹۰ هزار و ۴۴۴ واحد، شاخص بازار اول با ۶۴۲ واحد افزایش معادل ۰.۳۴ درصد به ۱۸۷ هزار ۲۱۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۲۹۳ واحد رشد معادل ۰.۶۴ درصد، به ۵۱۹ هزار و ۱۲۵ واحد رسیده بودند.

 

بنابراین گزارش، روز گذشته ۳ نماد اخابر با ۲۴۳ واحد، حکشتی با ۸۷ واحد و وپارس با ۷۲ واحد رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند. قیمت سهام نمادهای چکاوه، ددام، فسرب، دفارا، وپخش، غشان و دارو بیشترین افزایش قیمت و نمادهای کفپارس، وتوصا، مداران، غالبر، ونیکی، فباهنر و کساپا بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند و به این ترتیب، در پایان داد و ستدها در ۲۸۴ هزار نوبت معاملاتی، ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۹ هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۹۳۸ هزار و ۳۸۹ میلیارد تومان رسید./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج نماز جمعه روزنامه شیراز ازدواج آسان خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد ازدواج جوانان فرابورس معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۸ هزار واحدی ایستاد.

بیشتر بخوانید: وضعیت مطلوب بورس برای سرمایه گذاری در مقایسه با سایر بازارها

شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۴۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۵۴۵ واحدی قرار گرفت.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1229602 برچسب‌ها بورس

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس