Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@19:25:34 GMT

کاریکاتوریست معروف اردبیلی در سانحه رانندگی جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۷۳۹۷

کاریکاتوریست معروف اردبیلی در سانحه رانندگی جان باخت

شهرام رضایی کاریکاتوریست معروف اردبیلی و یکی از چهره‌های برتر بین‌المللی این رشته هنری در جریان یک تصادف رانندگی در جاده مشگین‌شهر - اردبیل جان باخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، خودروی این کارتوریست شب گذشته در جاده پرحادثه اردبیل - مشکین‌شهر دچار سانحه رانندگی شده و این چهره بین المللی در جریان آن جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی متولد 1357 در اردبیل طراح، نقاش، کارتونیست و مدرس دانشگاه بوده و  بیش از 160جایزه ملی و بین ‌المللی از کشورهای مختلف جهان را در کارنامه خود دارد.

اسکار کاریکاتور از جشنواره آیدین دوغان، مقام نخست مسابقه بین‌المللی فکس برای صلح ایتالیا، رتبه نخست مسابقه بین المللی قبرس در سال 2003، مقام نخست رقابت بین المللی سال 2006 سوریه، مقام نخست مسابقه بین المللی کشور آذربایجان در سال 2008 ، جایزه نخست و دریافت

تندیس طلا از دست رئیس جمهوری قبرس در سال 2009 ، جایگاه نخست مسابقه بین المللی ایران در سال 2010 ، رتبه نخست مسابقه بین المللی دوسالانه پایداری ایران در سال 2011 ، جایزه 5000 دلاری مسابقه جهانی ایران در سال 2006 ، رتبه دوم مسابقه بین المللی نصرالدین (هوجا 2010) و

جایگاه دوم مسابقه بین المللی اسکوپیه (مقدونیه 2002) بخش هایی  از عناوین بین المللی این هنرمند اردبیلی است.

مسیر اردبیل - مشکین‌شهر از پرتلفات‌ترین جاده‌های استان اردبیل است و درصد زیادی از فوتی های ناشی از تصادفات استان را به خود اختصاص داده است.

استان اردبیل در حوزه راه از مناطق فقیر کشور و بر اساس آمار ارائه شده  رتبه نخست تصادفات کشور در تابستان را بخود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت