Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:41:31 GMT

شهردار فرانسوی قربانی تخلیه غیرقانونی نخاله شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۷۶۶۷

شهردار فرانسوی قربانی تخلیه غیرقانونی نخاله شد

به گزارش "اورپ ۱" از "فرانس بلو پروونس"، «ژان متیو میشل» (Jean-Mathieu Michel) شهردار "سینی"(Signes) شهری در استان جنوبی "وار" فرانسه، روز دوشنبه توسط یک دستگاه خودرو ون زیر گرفته شد.

میشل ۷۶ ساله که از سال ۱۹۸۳میلادی شهردار این شهر بوده  در حوالی زمان وقوع حادثه در یک جاده شهری دیده شده بود. او پس از مشاهده چندین فرد که در حال تخلیه غیرقانونی آوار در یک جاده خصوصی بودند از آنها خواست که این اقدام را متوقف کرده و آوار را بازیافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در بازگشت، خودرو به او برخورد می کند.

به دنبال این حادثه راننده و مسافرش که دو کارگر ساختمانی هستند بازداشت شدند.

رئیس مدیریت شهری، از شهرداران مناطق شهری و حومه خواسته تا پرچم های خود را به حالت نیمه افراشته قرار دهند.

« اوبر فالکو» (Hubert Falco) شهردار تولون در حساب توئیتری خود از "خلق خوب، شجاعت، احترام و قدردانی شهردار سینی نسبت به شهروندان و به عنوان مدافع بزرگ ایده آل جمهوریخواه قدردانی کرده است.

یکی از معضلات عمده در مدیریت شهری که اکنون اغلب شهرها و به ویژه کلان شهرها با آن روبرو هستند مدیریت ضایعات ساختمانی ناشی از ساخت و ساز وتخریب ساختمان ها و فعالیت های عمرانی درون شهرهاست.عوامل بسیاری بر تولید و نوع ضایعات ساختمانی تأثیرگذار هستند که از آن جمله می توان به وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم، فصول سال، شرایط آب و هوایی، افزایش جمعیت،بافت شهر، رشد و توسعه شهر و مصالح ساختمانی محلی اشاره کرد.

اگرچه ضایعات ساختمانی جزو کم خطرترین انواع پسماند یعنی پسماندهای عادی طبقه بندی می شوند، ولی از اوایل دهه ۹۰ بر اساس مطالعاتی که صورت گرفته، مشخص شده است که مواد زائد خطرناک مانند چسب، رنگ ورزین ها، هر چند ناچیز، همراه با نخاله ها ممکن است خطراتی را برای محیط زیست و انسان ایجاد کند.

صرفه‌جویی در هزینه های حمل و نقل و دفع ضایعات ساختمانی، استفاده مجدد از منابع تجدید ناپذیر، حفظ محیط زیست،کاهش آلودگی خاک، کاهش نیاز به زمین جهت دفع، ایجاد اشتغال، توسعه صنایع بازیافت برخی از مزایای بازیافت پسماندهای ساختمانی است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد

به گزارش خبرآنلاین، ابراهیم توکلی زاده معاون شهردار تهران امروز در صحن علنی شورا تاکید کرد:دوره قبل مدیریت شهری زیشت شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد.

رکنا در خبری نوشت: وی ادامه داد: افتخار دوره‌های قبل مدیریت شهری این بود که فلان کنسرت را با فلان تعداد شرکت‌کننده برگزار کردیم.

وی افزود: ببینید ما چه چیزی را تحویل گرفتیم!

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898670

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی ۱۰ میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد