Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان روز سه شنبه در نشست هم اندیشی دادستانهای استان قزوین جهت بهبود کیفیت رسیدگی به شکایات شهروندان، اظهار داشت:همچنین پرونده های دارای زندانی مورد توجه ویژه قرار گرفته و در صورت ضرورت دستور بازداشت، قرار تامین و ابقا و در غیر این صورت نسبت برای تعدیل قرار تامین و فراهم کردن موجبات آزادی متهم اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد قاسمی با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: تا زمان تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی در دادگستری ها، فعالیت ها و اقدامات کاندیداهای احتمالی، جریانات سیاسی، مسئولان اجرایی، نظارتی، رسانه ها و... در این حوزه به دقت رصد شده و اخبار مربوط مستمراً به دادستانی گزارش شود.
این مسئول افزود:محور توجهات کادر قضائی سلامت انتخابات، امنیت مردم، صندوق ها و شعب اخذ رأی، بی طرفی مسئولان اجرایی، نظارتی و همکاران قضایی و اداری خواهد بود.
وی با تاکید بر اهمیت حفظ اموال شهروندان در پارکینگ های تحت اختیار نیروی انتظامی، تصریح کرد: دادستانها و روسای حوزه های قضایی بخش، به وضعیت نگهداری اموال مردم در مراجع انتظامی و پارکینگ ها نظارت کرده و ضمن بازدید از آنها گزارشی از وضعیت موجود را در عرض یک ماه ارایه نمایند.
قاسمی با بیان اینکه رعایت حقوق عامه یکی از دغدغه های اصلی دستگاه قضایی کشور است، گفت: دادستانها و روسای حوزه های قضایی بخش، ضمن نظارت و پیگیری کلیه پرونده های مربوط به حقوق عامه را در موضوعات کشاورزی به مرحله اجرا درآورده و با تعریف بازه زمانی معقول، احکامی که به هر دلیل در حوزه منابع آب اجرا نشده است را عملیاتی نمایند.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 

علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با شکایت شاکی خصوصی پرونده گرانفروشی یک واحد صنفی کالارسان رسیدگی شد.

وی افزود: پس از بررسی مستندات و شواهد، تخلف انتسابی متصدی دفتر شرکت ارسال کالا محرز و متخلف محکوم به بازگرداندن حق شاکی و پرداخت ۸۰ میلیون تومان جزای نقدی شد.

حسن پور گفت: دفاتر حمل بار باید بر اساس مقررات و نرخ‌نامه مصوب کار کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، دریافت وجه بیش از نرخ مصوب، صادر نکردن فاکتور و درج نکردن نرخنامه با واحد صنفی برخورد می‌شود.

شهروندان می‌توانند تخلفات صنفی را از سامانه ارتباطی www.tazirat ۱۳۵.ir یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • تخمین بازه زمانی پروسه طلاق در نبود شوهر با مشاوره حقوقی
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم