Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال بیش از ۵۰ هزار فراگیر از دوره‌های آموزشی کوتاه مدت در استان بهرمند شدند.

او افزود: در حوزه آموزش به لحاظ جذب فراگیر، جهاد دانشگاهی استان رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

رضایی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در چهار حوزه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال فعالیت می‌کند ادامه داد: حوزه آموزشی شامل سه سطح عالی، علمی، کاربردی و کوتاه مدت است که در استان دو سطح علمی، کاربردی و کوتاه مدت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تأکید بر اینکه در چهارمحال و بختیاری پنج مرکز آموزش کوتاه‌مدت در شهرستان‌های شهرکرد، سامان، فارسان و بروجن وجود دارد و مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت در شهرستان لردگان نیز به زودی افتتاح می‌شود، عنوان کرد: در سال ۹۷ آموزش‌های کوتاه‌مدت در این استان نسبت به گذشته رشد داشت.

رضایی اضافه کرد: بیش از ۳۸ تفاهم‌نامه و قرارداد در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت با نهادها و دستگاه‌ها منعقد شده است.

او با اشاره به اینکه بیش از ۵۶ طرح پژوهشی در چهارمحال و بختیاری با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌ها انجام گرفته است گفت: به واسطه بانک خون بند ناف رویان که در بیمارستان شهرکرد مستقر است به ۳ هزار نفر از زنان باردار مشاوره داده شده و ۳۵۰ نمونه نیز برای فریز به تهران ارسال شده است.

رضایی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های آینده جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی یک مرکز پزشکی سلامت در استان است افزود: منابع جهاد دانشگاهی استان محدود است، اما پتانسیل‌های زیادی همچون مرکز رویان را در اختیار دارد، برای انجام این کار سعی شده از ظرفیت خیران استفاده شود.

انتهای پیام/ز

پارسال ۳۵۰ نمونه گیری خون بند ناف در بیمارستان شهرکرد انجام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل جهاد کشاورزی استان گفت:همزمان با سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به بخش ناغان در شهرستان کیار، طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی به بهره برداری رسید.
حسین برزگر افزود: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای آبشاران علیا در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شد و دارای یک ایستگاه پمپاژ و باشیوه آبگیری ثقلی، ۱۲۰ هکتار از اراضی این روستا را تحت پوشش قرار داده است
وی ادامه داد: میزان مجوز آب این طرح ۵۰ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان ۴ هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری فولادی و با اختلاف ارتفاع ۲۱۳ متر از سطح رودخانه سرتنگ محمودی به اجرا درآمده است.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان با اعلام اینکه برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۸۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس