Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:28:53 GMT

آخرین گروه حجاج اصفهانی به مکه اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۸۰۹۱

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان در گفت و گو با ایرنا افزود: آخرین پرواز حج امسال استان از ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه امروز از این فرودگاه به عربستان سعودی اعزام شدند.

حسن امجدی تعداد زائران این پرواز را ۲۵۲ نفر اعلام و اضافه کرد : تمام پروازهای امسال حجاج اصفهان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: انتقال زائران استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی به سرزمین وحی از بیست و چهارم تیر تا پانزدهم مرداد ماه صورت گرفت.

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان تصریح کرد: در مجموع هفت هزار و ۶۸۳ زائر در قالب ۳۲ پرواز از فرودگاه بین المللی اصفهان به سرزمین وحی اعزام شدند.

به گفته وی امسال شمار زائران اعزامی از فرودگاه اصفهان به سرزمین وحی در مقایسه با سال گذشته دست کم یکهزار و ۵۰۰ تن بیشتر بوده است.

امجدی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری همه جانبه تمام واحدها و ادارات فرودگاهی و استانی، امسال فرآیند تحویل بار و بازرسی مسافر در بهترین شرایط و با کمترین مشکل و تاخیر صورت گرفت.

وی خدمات رسانی ۲۴ ساعت فرودگاه اصفهان در ایام اعزام زائران خانه خدا را یادآور شد و گفت: امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته در مرحله بازگشت حاجیان نیز بتوانیم خدمات مطلوبی را به حجاج و مستقبلین ارائه دهیم.

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان ادامه داد: پروازهای برگشت زائران اصفهانی حج تمتع ۹۸ از بیست و هشتم مردادماه تا شانزدهم شهریور پیش بینی شده است.

۲۶ کاروان از استان اصفهان مدینه قبل و ۲۳ کاروان مدینه بعد هستند.
سال گذشته پنج هزار و ۷۸۵ زائر در قالب ۴۵ کاروان از استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان عازم سرزمین وحی شدند.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان اکنون به شهرهای نجف و بغداد عراق، کویت، دبی امارات عربی متحده، استانبول ترکیه و تفلیس گرجستان و دوحه قطر پرواز مستقیم دارد.
همچنین علاوه بر شرکت‌های هواپیمایی فعال داخلی، شرکت‌های العراقیه، ترکیش، فلای دوبی و قطر ایرویز در جا به جایی مسافر با این فرودگاه همکاری دارند.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

۷۱۵۰ /۶۰۲۶/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ترکیه خدمات رسانی شهید بهشتی قطر استانبول قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد باقر قاصری در همایش آداب و اسرار حج که با حضور زائران در مصلی امام خمینی بجنورد برگزارشد؛ گفت: امسال هزار و ۲۶۰ زائر در قالب ۹ کاروان (دو کاروان اهل سنت و هفت کاروان شیعه) برای انجام اعمال حج ابراهیمی از اواخر اردیبهشت ماه راهی سرزمین وحی می‌شود.
وی از آمادگی حج و زیارت و تهیه اقلام تدارک برای اعزام زائران به مکه خبردادو گفت: همه آموزش‌های لازم به زائران داده شده و همچنین تا چند روز آینده رواید آنان برای عظیمت به سرزمین وحی صادر می‌شود.
رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد هم در این همایش خطاب به زائران گفت: شما زائران حج تمتع در یک مجمع بین المللی شرکت می‌کنید که از همه کشور ها‌ی مسلمان در این اجتماع عظیم حضور دارند وزائران ایرانی، نماینده ایران، شهداو شیعیان هستند، بنا براین تکلیف شما سنگین است و باید ادب و اخلاق ایرانی اسلامی را با خود ببرید.
حجت الاسلام مهدوی پور در ادامه با بیان اینکه زیارت خانه خدا را بسیار ارزشمند و باعث آمرزش گناهان دانست و به زائران توصیه کرد: کمتر در کوچه بازار حضور داشته باشند و وقت خود را به عبادت و دعا و زیارت خانه خدا بگذرانند.

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی