Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:06:24 GMT

افزایش ۱۴.۹ بودجه شهرستان تنکابن

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۸۲۲۹

افزایش ۱۴.۹ بودجه شهرستان تنکابن

سید امیر حسینی جو در حاشیه کمیته برنامه ریزی این شهرستان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بودجه تنکابن در سال جاری ۱۴.۹ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است ، گفت : در سال گذشته بودجه این شهرستان بالغ بر ۲۵  میلیارد تومان بود که این رقم در سال جاری به بیش از ۲۹ میلیارد تومان رسید.
 
وی با بیان اینکه اولویت در شهرستان تنکابن بر تکمیل پروژه های نیمه کاره و در حال ساخت است افزود: از سه سال گذشته تاکنون هیچ پروژه جدیدی در شهرستان تعریف نکرده و تمامی تمرکز مان را بر تکمیل پروژه های در حال ساخت گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی همین کارمان را دلیل بر ضعف ما می دانند اضافه کرد:  ما مصمم هستیم تا عل یرغم فشارهای موجود، این پروژه های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم.
 
حسینی جو اضافه کرد: یکی از مهمترین مشکلات تنکابن در زمینه پروژه های عمرانی، نداشتن پروژه با ردیف اعتباری ملی بود که در این زمینه با تلاش و پیگیری های نماینده مجلس، استاندار مازندران و مسئولان شهرستان، سد ازارود در ردیف پروژه های ملی قرار گرفت که فاز نخست مطالعاتی آن انجام شده است.

 نماینده عالی دولت در تنکابن درباره پروژه راهبردی راه تنکابن به الموت هم گفت: با پیگیری انجام شده و در سفر اخیر رئیس  سازمان حفاظت محیط زیست کشور مقرر شد تا زیرسازی برای آسفالت این راه با وضعیت موجود انجام شود.

وی بر مطالبه گری مدیران برای جذب بودجه و پیگیری کار تاکید  و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی برای مطالباتشان پیگیری فرا شهرستانی داشته باشند.
 
فرماندار ویژه تنکابن درباره سرنوشت بیمارستان فوق تخصصی در حال ساخت تنکابن هم اظهار داشت: راه دسترسی به بیمارستان و برق رسانی به آن دو موضوع مهمی است که نیاز شهرستان  بوده که در این زمینه تیرهای برق کاشته و راه دسترسی آن نیز ایجاد  شده است و چنانچه اعتبار برق رسانی به  آن در سال جاری تخصیص پیدا نکند ، فرایند اجرای این پروژه با تاخیر مواجه خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اهمیت ایجاد کمربندی روستایی در محور شهید آباد تصریح کرد: در این محور ۳۰ روستا وجود دارند که مسیری پرتردد و حادثه خیز بوده که در سال گذشته برای ساخت این کمربندی بودجه گذاشتیم و انتظار داریم در سال جاری هم این محور با توجه به حادثه خیز بودن آن  مورد توجه قرار بگیرد.

حسینی جو درباره ساخت پل چهارم چشمه کیله هم گفت: این پل سبب باز شدن گره ترافیکی محور شمال در حوزه های شهری شده و فقط ویژه تنکابن نیست و با توجه به قدمت ۸۰ ساله پل تاریخی چشمه کیله ، ضرورت  ادامه ساخت پل چهارم در تنکابن به شدت احساس می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خویش با اشاره به تعدد رودخانه ها  و شدت بارش در غرب مازندران بر ضرورت دیواره سازی و ایمن بخشی آنها تاکید کرد و گفت : در این زمینه بخشی از کارها بطور مشارکتی انجام شد لیکن باید پروژه های آبخیزداری در این شهرستان اجرا شود.

فرماندار ویژه تنکابن درباره زندان تنکابن هم سخن گفت و افزود: زندان تنکابن، زندان معین بوده و بار زندانی های شهرستان های همجوار راهم به دوش می کشد و در حال حاضر از وضعیت مناسبی برخوردار نیست بنابراین نیازمند تخصیص اعتبار است تا ساختمان در حال ساخت آن به پایان رسیده و از این وضعیت نامناسب  نجات یابد.

وی درباره طرح ساماندهی فاضلاب شهری هم بیان داشت: اعتبار اجرای این طرح از سوی بانک کشورهای اسلامی اختصاص داده شده و  عملیات عمرانی آن با پیگیری های استاندار مازندران اجرایی می شود.

حسینی جو با تاکید بر بهره گیری از بخش خصوصی در ایجاد اشتغال تصریح کرد : مهمترین راه توسعه شهرستان وارد شدن بخش خصوصی به کار بوده و سرمایه گذاران بخش خصوصی اگر  در بخش های مختلف مانند ایجاد اسکله دریایی سرمایه گذاری کنند چهره شهر متحول خواهد شد و باید شرایط برای آنان تسهیل شود.

این مسئول در پایان سخنانش بر اطلاع رسانی خدمات دولت از سوی رسانه ها هم تاکید کرد وگفت : مردم باید در جریان خدمات دولت قرار بگیرند.

کد خبر 4686040

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری تنکابن شورای برنامه ریزی بوشهر قزوین شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه شهرکرد سانحه تصادف خرم آباد بیرجند مجلس شورای اسلامی آتش سوزی مشهد گناوه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بودجه عمرانی شهرداری قم در سال جاری، ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است که از این مقدار ۱,۷۰۰ میلیارد تومان به طور خالص به معاونت عمرانی اختصاص دارد.

عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به بودجه ۱۵ هزار میلیارد تومانی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: از این مقدار ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ماهیت عمرانی دارد.

وی افزود: بخشی از این بودجه در معاونت عمرانی به صورت صفر تا صد راهبری می‌شود و بخش دیگری مناطق نظارت مقیم را بر عهده دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه تمام بودجه‌ای که در معاونت عمرانی تعریف می‌شود بهره‌بردارهایی در مجموعه شهرداری دارد، خاطرنشان کرد: مناطق هشت‌گانه، معاونت‌های شهرداری قم، حوزه سرمایه‌گذاری، حوزه قطار شهری، روابط عمومی و مدیریت اجرایی از جمله بهره‌برداران پروژه‌ها هستند.

حلوایی‌زاده با بیان اینکه بخشی از پروژه‌ها از صفر تا صد بر عهده معاونت عمرانی است اما در بودجه مناطق تعریف شده است، تصریح کرد: در بخشی از پروژه‌ها نیز به دلیل سقف معاملات، انجام مسائل قراردادی و نظارت عالی بر عهده معاونت فنی و عمرانی است، اما نظارت بر مبنای مناطق شهرداری قم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس سقف معاملات متوسط سال ۱۴۰۲ در پروژه‌های بالای یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، باید مناقصه عمومی برگزار شود و نظارت عالی با معاونت عمرانی اتفاق افتد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بر این اساس، سه برابر بودجه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی، طراحی و نظارت در مجموعه معاونت عمرانی انجام می‌شود.

کد خبر 747282

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • دستگاه بلوک زنی
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم