Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ رضا مندنی‌زاده، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سلمان فارسی شهر ترکالکی از توابع شهرستان گتوند خوزستان، گفت: جلسات قرآن با حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهر در حال برگزاری است.
وی اظهار کرد: این جلسات روزهای چهارشنبه و جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خبرنگاران فعال شهرستان گتوند تجلیل می‌شوند
حمید بهداروندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: با همکاری فرمانداری، شهرداری، شورای شهر و اداره صنعت معدن و تجارت این شهرستان مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، چهارشنبه، ۱۶ مرداد از ساعت 21:30 در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: این آیین با اجرای نمایش طنز، موسیقی، نقالی تجلیل از خبرنگاران فعال این شهرستان همراه است.
یادآور می‌شود، 17 مردادماه مصادف با شهادت محمود صارمی در افغانستان به همراه ۹ دیپلمات ایرانی به عنوان روز خبرنگار نام گرفته است. داود طهماسبی انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: استقبال جوانان جلسات قرآن شهر ترکالکی گتوند تجلیل از خبرنگاران ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در جلسه مشترکی که با حضور سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و جمعی از هنرمندان افغانستانی در دفتر امور اتباع برگزار شد حیدری عنوان کرد:هنرمندان نیز همچون روحانیون، ورزشکاران، فرهیختگان، از اثر گذاران جامعه مهاجرین هستند و باید از ظرفیت های موجود در این قشر برای آموزش و توانمند سازی مهاجرین استفاده شود.

حیدری همچنین افزود: تلاش می کنیم تا با پیگیری مسائل هنرمندان به عنوان سفیران صلح و بازوهای توانمند جامعه مهاجر در حد توان و مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای سهولت در انجام امور فرهنگی کنار آنها باشیم.

 حیدری گفت هنرمندان مهاجر به عنوان قشر آگاه و فرهیخته، مسئولیت سنگین تری را برای آگاه سازی جامعه مهاجر نسبت به قوانین جامعه میزبان دارند و از آنها درخواست نمود تا با آگاهی بخشی و اقدامات فرهنگی تاثیر گذار در همکاری با این اداره کل اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند