Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: برای تسهیل در جذب دانشجوی خارجی و براساس قوانین مناطق آزاد، پردیس بین‌الملل دانشگاه راه‌اندازی می‌شود. ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

منصور زراءنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در خرمشهر اظهار داشت: جذب دانشجوی خارجی و توسعه دانشگاه از سیاست‌های اولویت‌دار دانشگاه خرمشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود ظرفیت‌های منحصر به‌فرد منطقه و دانشگاه و سهولت حضور دانشجویان خارجی تاکنون گام‌های اساسی در این زمینه برداشته نشده که امیدواریم با بهبود شرایط دانشجوی خارجی جذب شود.

سرپرست دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: مجوزهای لازم جذب دانشجوی خارجی فراهم شده است از طرفی دانشگاه‌های مستقر در مناطق آزاد طبق قانون مجاز به داشتن پردیس بین‌الملل هستند و این پردیس شرایط پذیرش دانشجوی خارجی را تسهیل می‌کند.

وی ادامه داد: دانشگاه خرمشهر از سال 86 دارای مجوز پردیس بین‌الملل است که تاکنون به دلایلی مورد استفاده قرار نگرفته است. در دوره جدید بنا داریم از این مزیت بیشترین بهره را ببریم و در این باره با دانشگاه‌های معتبر کشور مانند امیرکبیر تهران مذاکراتی انجام دادیم.

جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه مازندران افزایش یافتغلامی: دانشگاه‌هایی که به‌دنبال جذب دانشجوی خارجی باشند حمایت خواهند شدجذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد سراسر سیستان و بلوچستان افزایش می‌یابد

زراء‌نژاد درباره توسعه رشته‌های علوم انسانی بیان کرد: برای توسعه علوم انسانی و جذب دانشجوی خارجی در این رشته‌ها با دانشگاه علامه طباطبایی تهران به عنوان دانشگاه تخصصی علوم انسانی و دارای مجوزهای بین‌المللی قراردادهای را بستیم.

وی گفت: از ترم آینده دانشجویان عراقی وارد دانشگاه خرمشهر می‌شوند که این می‌تواند ارتباطات آموزشی و فرهنگی دو کشور را بیش از پیش نزدیک‌تر و منافع اقتصادی را عاید کشور کند.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۳۰ درجه را نشان می‌دهد که سه درجه بیشتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۳۵ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر یک متر بر ثانیه و چهار کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر