Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از برگزاری هفتمین دوره مسابقه حفظ، ترجمه و مفاهیم خطبه غدیر در حرم مطهر رضوی خبر داد. ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شجاع اظهار داشت: هفتمین دوره مسابقه حفظ، ترجمه و مفاهیم خطبه غدیر به همت واحد آموزش اداره علوم قرآنی و به مناسبت دهه ایام ولایت و عید سعید غدیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متقاضیان شرکت در این مسابقه می‌توانند تا بیستم مردادماه از ساعت 9 صبح تا 19 بعد از ظهر با مراجعه به اتاق 16 دارالقرآن الکریم(واحد آموزش) واقع در صحن جمهوری اسلامی جهت شرکت در این مسابقه ثبت نام و اعلام آمادگی کنند.

کاروان پیاده‌روی «از بهشت تا بهشت» قم به حرم امام رضا(ع) رسیدپرچم حرم امام رضا(ع) در میان رزمندگان عراقی +عکسچشم انتظاری پیرمرد 80 ساله الیگودرزی برای زیارت حرم امام رضا(ع) + فیلم

رئیس اداره علوم قرآنی اظهار کرد: زمان برگزاری این مسابقه ساعت 8 صبح چهارشنبه 30 مردادماه است که آزمون برادران در محل دارالقرآن الکریم و آزمون خواهران در رواق حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین نشست مقامات عالی‌رتبه خزر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتمین نشست مقامات عالی رتبه خزر با حضور نمایندگان پنج کشور ساحلی دریای خزر در باکو برگزار شد.

بررسی نحوه ترسیم خطوط مبدأ دریای خزر از جمله موارد مورد بحث در این نشست است.

کد خبر 6099227 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • هفتمین نشست مقامات عالی‌رتبه خزر برگزار شد
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب