Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@18:44:44 GMT

مورینیو: در ۵۶ سالگی هنوز بچه‌ام/ باید تغییر کنم

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۸۴۹۸

مورینیو: در ۵۶ سالگی هنوز بچه‌ام/ باید تغییر کنم

سرمربی پرتغالی بر لزوم تغییر در افکار خود تاکید کرد و عنوان کرد در حال آماده شدن برای پروژه بعدی مربیگری خود است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، فصل جدید رقابت‌های باشگاهی در اروپا در حالی آغاز می‌شود که برای اولین بار در بیش از ۱۵ سال اخیر مورینیو تیم ندارد و هیچ تیمی به او پیشنهاد نداده است. او آخرین بار در یونایتد بود و با این تیم قهرمان لیگ اروپا و جام اتحادیه شد ولی به دلیل حاشیه‌های زیاد رفتار پوگبا و اتفاقات فصل سوم حضورش در این تیم، از یونایتد اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: من حسرتی بابت مربیگری خودم ندارم. اگر اینطور باشد، مربیانی که کمتر از من جام و افتخار کسب کردند چه‌کار باید بکنند. من هنوز ۵۶ سال سن دارم و مثل بچه‌ها هستم و چیزهای زیادی باید یاد بگیرم. چارلز داروین به من آموخت که بهترین، قوی‌ترین و باهوش‌ترین نیستم. بهترین کسی است که خودش را با تغییرات وفق دهد. تغییرات همیشه برای بهتر شدن نیستند. بعضی وقت‌ها باید تغییرات را بفهمید و خودتان را با آن وفق دهید و سازگار کنید. در حال حاضر باید به آن فکر کنید.

روی فاریا که در تمام تیم‌ها در کنار مورینیو بود، دیگر با این مربی کار نخواهد کرد و سرمربی الدحیل شد. سرمربی پرتغالی با اشاره به تغییر کادر مربیگری خود گفت: در حال حاضر مشغول مطالعه هستم. فکر می‌کنم زمان تغییر فرا رسیده است و به همین خاطر کادر مربیگری من در آینده باید متفاوت با کادر مربیگری من در قبل باشند. در حال حاضر تیم‌های زیادی را می‌بینم و در حال بررسی آنها هستم. باید بتوانم به بهترین شکل خودم را آماده کنم تا بتوانم نیازها و انتظارات را برآورده کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداری که دورتموند را به فینال سی‌ال برد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ادین ترزیچ، سرمربی بروسیا دورتموند، سرگذشت جالبی در این باشگاه دارد. او امشب به‌عنوان سرمربی موفق شد بر پاری سن ژرمن غلبه کند و به فینال چمپیونزلیگ برسد.

این اولین بار پس از ۱۱ سال است که دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا حاضر می‌شود و نکته جالب این است که دفعه قبل آنها در ومبلی حاضر بودند و فینال این فصل هم همانند همان فصل در استادیوم ومبلی برگزار خواهد شد.

نکته جالب‌تر اما حضور ادین ترزیچ بر روی نیمکت زردپوشان است. او که از کودکی هوادار این باشگاه بوده، در سال ۲۰۱۲ آخرین قهرمانی دورتموند در بوندسلیگا را تحت هدایت یورگن کلوپ از نزدیک تماشا کرده و حالا ۱۲ سال بعد او خود به‌عنوان مربی باشگاه را به دستاورد بزرگی رساند و می‌تواند با قهرمانی در ومبلی این افتخار را بزرگ‌تر کند.

عکسی که از حضور ترزیچ در بین هواداران در سال ۲۰۱۲ منتشر شده، سال ۲۰۲۱ هم پس از قهرمانی دورتموند در مسابقات جام حذفی در فضای مجازی وایرال شده بود.

ترزیچ در گذشته درباره این عکس گفته بود: «افتخار می‌کنم که اکنون اینجا هستم. من همیشه از این باشگاه که آن را خانه‌ام می‌دانم طرفداری کرده‌ام و حالا که سرمربی این تیم شدم به آرزوی بزرگم دست یافته‌ام.»

دیگر خبرها

  • مورینیو: رد پیشنهاد تیم ملی پرتغال به خاطر رُم اشتباه بود
  • خاطره سردار از مورینیو: آقای خاص، طرفدار سپاهان!
  • هواداری که دورتموند را به فینال سی‌ال برد (عکس)
  • «نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟
  • حضور الساندرو دل پیرو در کلاس‌های مربیگری مکس الگری / عکس
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با تلاش متخصصان بومی