Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا) وابسته به وزارت صمت، «فرشاد مقیمی» و جمعی از مسئولان شرکت (ITI) و رؤسای ارشد دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط استان فارس مشکلات مالی، بانکی، مالیات، بیمه، مسائل کارگری و مطالبات آنها مورد بررسی قرار دادند و برای رفع این موانع تصمیمات عملیاتی و اجرایی و تدابیر لازم اتخاذ گردید که ضرورت دارد؛ حداکثر مدت زمان ۲ ماه مسایل ومشکلات مرتفع گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقیمی افزود: از جمله ساز و کارهای تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از صنایع و شرکتهای تولیدی است، لذا در همین راستا وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور رفع موانع، ایجاد، رشد و رونق تولید شعار ابلاغی مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی همچنین ایجاد اشتغال پایدار وارد عمل شده که یکی از مؤلفه‌های اصلی این فعالیت‌های جدی فعال کردن واحدهای تولیدی راکد و نیمه تعطیل در کشور است.

وی تصریح کرد: هدف و سیاست دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن وتجارت ، معاونین و همکاران در راستای راه‌اندازی کارخانه ITI است اما ارایه برنامه مشخص، روشن ومدون از سوی سهامداران و مدیرعامل شرکت الزامی است.

 کارخانه صنایع مخابراتی راه دور ایران (ITI) به عنوان شرکت مادر تخصصی در زمینه تولید زیرساختهای مخابراتی در سال۱۳۵۳ شروع به فعالیت نمود و اکثر مراکز مخابراتی با نصب رادیوهای تولیدی این شرکت ارتباطات مخابراتی بین شهری را تسهیل نمود.که پروژه ملی کارت هوشمند سوخت از جمله فعالیت های این مجموعه بزرگ بوده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود