Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@16:16:15 GMT

نفرات برتر کنکور سراسری ۹۸ اعلام شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۸۹۶۲

نفرات برتر کنکور سراسری ۹۸ اعلام شدند

رویداد۲۴ «محمودرضا رحیمیان» امروز سه شنبه در نشست خبری با رسانه‌ها اسامی ۱۵ برگزیده کنکور سراسری ۹۸ را اعلام کرد.

بر این اساس در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی علیرضا سخایی راد از اهواز، محمدصادق مجیدیی یزدی از تهران، دانا افاضلی از تهران و آریا جلالی از لاهیجان به عنوان نفرات اول تا چهارم اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در گروه آزمایشی علوم تجربی ایزدمهر احمدی نژاد تهران، محسن راستکار از تبریز، فرهنگ امیری از شیراز و رسا ظفری از تبریز، به عنوان چهار نفر برگزیده شناخته شدند.

در گروه آزمایشی علوم انسانی فاطمه شب خیر از لار، مریم اسماعیلی از تهران و امین ایمانپور از تبریز، سیده آمنه موسوی لقمان از بهار نفرات اول تا چهارم آزمون اعلام شدند.

در گروه آزمایشی هنر ساراسادات کریمی از تهران، صبا محمدی مفرح از تهران و پریا سینائیان از تهران و مرجان حاتمی ورزنه از تهران و در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صالح شاملو احمدی از تهران، امیرشایان چادگانی پور از اصفهان، شهریار رجایی فیروزآبادی از شهریار، پریناز باستانی از تهران به عنوان نفرات اول تا چهارم اعلام شدند.

کنکور سراسری سال ۹۸ روز‌های ۱۳ و ۱۴ تیرماه امسال با رقابت یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵ داوطلب در سراسر کشور برگزار

 

 

منبع: ایرنا برچسب ها: رویداد24 ، کنکور سراسری ، کنکور سراسری 98 ، نفرات برتر کنکور سراسری ، اعلام نتایج کنکور سراسری ، کنکور 98 ، سازمان سنجش سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کنکور سراسری کنکور سراسری 98 نفرات برتر کنکور سراسری اعلام نتایج کنکور سراسری کنکور 98 سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روز‌های پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند.

تمامی دفترچه‌های سوالات نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نوبت اول کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.

بر اساس اعلام رئیس سازمان سنجش پس از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر می‌شود.

دیگر خبرها

  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند