Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن ایران در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در دوبی امارات به مصاف الاتحاد عربستان رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. قاسم حدادی فر در دقیقه ۷ برای سبزپوشان اصفهانی گلزنی کرد، اما در ادامه لوئیز خیمنز و الموالد برای ببر‌های جده گلزنی کردند تا ذوب با شکست به اصفهان بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ تیم باید در دیدار برگشت ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ در دوحه به مصاف هم بروند و شاگردان منصوریان تلاش می‌کنند تا با یک پیروزی جواز حضور در مرحله یک چهارم را بدست آورند.

شکست یا تساوی در بازی برگشت برای شاگردان منصوریان مقابل یاران لوئیز خیمنز به معنای حذف از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ است، اما اگر سبزپوشان به یک پیروزی یک بر صفر هم برسند، به جمع ۸ تیم برتر مسابقات راه پیدا خواهند کرد. گل‌های زده بیشتر اگر نتیجه دیگری رقم بخورد، به نتیجه بازی بستگی دارد، اما اگر مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود ذوب به پایان برسد، وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی تیم پیروز را مشخص خواهد کرد.

در پایان لازم به ذکر است، با پیروزی الاتحاد مقابل ذوب آهن، این تیم موفق شد پس از ۳۳۳۰ روز انتقام شکست در سال ۲۰۱۰ را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

الاتحاد عربستان ۲ - ذوب آهن ایران یک/ امید در اردوی شاگردان منصوریان باقی ماند

منصوریان: برای تغییر جریان بازی و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به دوحه می‌رویم

ترکیب تیم‌های الاتحاد عربستان - ذوب آهن ایران

انتهای پیام/

ذوب آهن امیدوار به پیروزی مقابل الاتحاد عربستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا

ملی پوش تنیس روی میز ایران با رنکینگ شصت و هشت جهانی موفق شد در تور گرند اسمش عربستان مقابل لیانگ نفر چهارم دنیا پیروز شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نوشاد عالمیان که نمایش خوبی را در مسابقات گرند اسمش عربستان داشت و با شکست چهار بازیکن به مرحله یک شانزدهم رسیده بود، امروز در این مرحله به مصاف لیانگ نفر چهارم دنیا از چین رفت و 3 بر 2 به برتری رسید.

در این بازی گیم اول را لیانگ از چین 14 بر 12برد و گیم دوم 11 بر 6 به سود نوشاد به پایان رسید.

گیم سوم باز هم برتری از آن لیانگ بود و او 11 بر 8 به پیروزی رسید تا بازی دو بر یک شود. 

در ادامه گیم‌های چهارم و پنجم بازی نوشاد بازیکن برتر میدان بود و موفق شد 11 بر 9 و 11 بر 5 به پیروزی برسد و در نهایت برنده بازی شود.

نوشاد با این پیروزی راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و باید با برنده دیدار لین شیندنگ دارنده رنکینگ ۱۵ جهان از چین و راون فیلاس دارنده رنکینگ ۷۴ جهان از آلمان مسابقه دهد.

عالمیان پیش از این توانسته بود با شکست حریفانی از اتریش، بلژیک، مصر و چین تایپه به این مرحله صعود کند. 

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان