Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته خبرنگار سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی به همراه معاونان و مدیران ستادی شرکت مخابرات خراسان جنوبی از دفتر خبرگزاری تسنیم در بیرجند بازدید کردند. ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن آذری نصرآبادی صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در بیرجند با بیان اینکه شغل خبرنگاری از جمله مشاغل بسیار سخت است اظهار داشت: مجموعه تسنیم خراسان جنوبی همکاری خوبی با شرکت مخابرات استان دارد و یک خبرگزاری بسیار فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پدر علم ارتباطات لسان همه ما است افزود: انتقال پیام رسانه‌ها در عصر جدید بسیار مهم و تاثیرگذار است و بیان مشکلات مردم  و گره‌گشایی از آن باید مورد توجه رسانه‌ها باشد.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: شرکت مخابرات ایران برنامه‌های زیادی را در حال انجام دارد و علیرغم همه مشکلات به وجود آمده تلاش می‌شود با توان و تعهد داخلی چرخ توسعه از حرکت نیفتد و در این راستا تاکنون اتفاقات خوبی صورت گرفته است.

سرمایه‌گذاری 12 میلیارد تومانی در مخابرات خراسان جنوبیهیئت لبنانی در بازدید از تسنیم: ایران حامی مقاومت در لبنان و فلسطین استرئیس نهاد رهبری در بازدید از تسنیم: تسنیم جزو رویش‌های خوب انقلابی در عرصه خبر است

آذری با بیان اینکه در بحث بهینه‌سازی شبکه قدیمی مخابرات برنامه‌هایی آغاز و شدت گرفته است تصریح کرد: در این راستا در قسمت عمده استان سوئیچ‌های جدید جایگزین سوئیچ‌های قدیم شده‌اند.

مدیر دفتر تسنیم در خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: مجموعه تسنیم در استان خراسان جنوبی تلاش کرده با شرکت مخابرات استان ارتباط خوبی در زمینه اخبار داشته باشد.

محمد قربانی افزود: تسنیم خراسان جنوبی از سال 92 فعالیت خود را در استان آغاز کرده و ماهیانه 350 و 400 خبر و گزارش بر روی خروجی این خبرگزاری منتشر شده است.

مدیر دفتر تسنیم در خراسان جنوبی با بیان اینکه در اخبار خبرگزاری سعی شده شفافیت، دقت و سرعت مدنظر قرار گیرد گفت: تسنیم یک خبرگزاری ارزشی است و تاکنون با تمام گروه‌ها همکاری داشته است.

قربانی با بیان اینکه از ابتدای تیرماه بستر کیفی در اخبار مورد تاکید قرار گرفته است افزود: تاکنون 80 درصد اخبار منتشر شده در خبرگزاری تسنیم در رسانه‌های مکتوب استان و کشوری منتشر شده است.

وی با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم جزو 10 دفتر برتر کشور در بحث کیفیت و تعداد اخبار است خاطرنشان کرد: در حوزه اخبار مخابرات نیز اخبار با کیفیت منتشر می‌شود.

گفت‌وگوی تفصیلی تسنیم با سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با تبریک به مناسبت هفته معلم، اظهار داشت: در طرح ستاد بزرگداشت مقام معلم سه هزار ۹۸۲ نفر شرکت کردند و در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ارزیابی شامل مشاهده تدریس، مصاحبه، بررسی مستندات و مدارک بوده است، افزود: پس از ارزیابی از این تعداد ۷۶۲ نفر از سطح مدرسه به منطقه، ۷۴ نفر به سطح استان و در نهایت چهار نفر از معلمان استان به سطح کشور راه یافت.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه در سطح کشور ۱۵ نفر به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند، عنوان کرد: خوشبختانه امسال دو نفر از لرستان به نام «نورمحمد سلطانی» از آموزش ابتدایی منطقه زاغه و «علی یار پادروند» دبیر متوسطه از رومشکان به‌عنوان نمونه کشوری معرفی شدند.

کد خبر 6093644

دیگر خبرها

  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • نرخ فقر در نوار غزه از ۹۰ درصد نیز فراتر رفت
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان