Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@13:24:13 GMT

پسماند مطب‌ها و درمانگاه‌های استان بوشهر ساماندهی شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۹۱۳۳

پسماند مطب‌ها و درمانگاه‌های استان بوشهر ساماندهی شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد قلی‌نژاد صبح سه‌شنبه در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر اظهار داشت: کارگروه‌های محیط‌زیستی در استان بوشهر فعال شده است.

وی با اشاره به فعال‌شدن کارگروه پسماند استان خاطرنشان کرد: پسماند عفونی به عنوان پسماند ویژه تلقی می‌شود. محل‌های دفن پسماند استان بوشهر مطلوب نیست و هیچ سایت مناسبی در استان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون سه کارگروه در زمینه پسماند تسکیل شده است، بیان کرد: بازدیدهای مستمری را از وضعیت دفن پسماند در سطح استان داریم.

وی محصورسازی سایت پسماند را ضروری دانست و اضافه کرد: در فاز نخست اقداماتی را داشته‌ایم و شهرداری‌ها مکلف به ساماندهی محل‌های دفن شدند.

برخی سایت‌های دفن فاقد مجوز هستند

قلی‌نژاد با بیان اینکه برخی سایت‌های دفن استان فاقد مجوز و استاندارد زیست‌محیطی هستند، افزود: در استان بوشهر کارخانه بازیافت زباله نداریم و فقط در جزیره خارگ و شهر بوشهر یک کارگاه بازیافت محدود پلاستیک داریم.

وی با اشاره به اینکه همه بیمارستان‌های استان دارای دستگاه بی‌خطرسازی پسماند عفونی هستند، گفت: همه بیمارستان‌ها با آزمایشگاه معتمد قرارداد داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با بیان اینکه پسماند برخی از مطب‌ها و درمانگاه‌ها وارد پسماند خانگی می‌شوند، افزود:‌باید نسبت به ساماندهی پسماند مطب‌ها و درمانگاه‌ها اقدام شود.

وی با بیان اینکه عسلویه سایت دفن پسماند ندارد، اظهار داشت: پسماند صنعتی تولید شده در منطقه پارس جنوبی دارای وضعیت بسیار ناهنجار است و باید انبارهای مکانیزه پسماند در این منطقه فعال شود.

کد خبر 4686033

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر بوشهر قزوین شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه شهرکرد سانحه تصادف خرم آباد بیرجند مجلس شورای اسلامی مشهد آتش سوزی گردشگری گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس کل دادگستری استان در دومین جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه چند کارگروه تخصصی برای اجرایی کردن شعار سال تشکیل شده است گفت:وظیفه کارگروه تسهیل وستاداجرایی اقتصادمقاومتی دادگستری باید روی این موضوع متمرکزشوند که موانع ومشکلات بخش تولید باید قبل از ورود ظرفیت‌های مردمی برای سرمایه گذاری شناسایی وبر طرف شوند چرا که موانع علاوه بر هدررفت وقت باعث ازبین سرمایه افراد می‌شود واز طرفی برای بقیه سرمایه گذاران ناامیدی ایجاد می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان این موضوع که استان اصفهان با داشتن ۱۰ هزار واحدصنعتی وتولیدی قطب صنعت کشور است افزود: تعدادی از این واحد‌های صنعتی مشکلاتی دارند که یا مربوط به بانک‌ها ویا امور مالیاتی و فرایند صدور مجوز‌ها است لذا بررسی مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی در جلسات تنها می‌تواند مشکل تعدادی را حل کند بنابراین باید بصورت مسئله محور آنها را دنبال کرد تا مشکل خیلی از واحد‌ها برطرف شود.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد