Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود حق لطفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: راه و شهرسازی تا کنون ۲۲۰ میلیارد ریال، معادل ۷۲ درصد برای طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) هزینه کرده و در این خصوص با استناد به صورتجلسه اداره کل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری قزوین، از طرفین قرارداد پیشتر است.

وی گفت: کل تعهدات راه و شهرسازی از تفاهم نامه منعقده میان استانداری، راه و شهرسازی، شهرداری قزوین، میراث فرهنگی و اداره کل اوقاف، ۳۰ میلیارد تومان بوده که با استناد به صورتجلسه کارگروه وقف با موضوع ساماندهی امامزاده حسین (ع) در هفتم مردادماه امسال و همچنین گزارش کارگزار پروژه، تاکنون ۲۲۰ میلیارد ریال، معادل ۷۲ درصد از سهم خود تملک داشته و در این خصوص از همه طرفین قرارداد پیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق لطفی اضافه کرد: راه و شهرسازی همچنین آمادگی دارد که در صورت ارایه اسناد از سوی شهرداری، ۸ قطعه زمین دیگر به آن ها واگذار کرده و کل تعهدات خود را به فرجام رساند.

مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه عنوان کرد: با توجه به تاکید معاون عمرانی استانداری قزوین مقرر شده بود که تا سال ۹۷ دستگاه های مرتبط با طرح امامزاده حسین (ع) تا میزان ۶۰ درصد از تملکات خود را عملی نمایند که در این خصوص راه و شهرسازی تا پایان ۹۷، بالغ بر ۶۲ درصد از تعهد خود را واگذار نمود.

دبیر ستاد بازآفرینی استان افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده در اداره کل و همراهی وزارت راه و شهرسازی در حوزه های سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت بازآفرینی شهری ایران و با استناد به گزارش کارگزار پروژه در سال ۹۸ نیز تملکات خود را ۷۲ درصد رسانده ایم.

حق لطفی در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی همچنان پای کار است و همه تلاش خود را برای به سرانجام رساندن پروژه ساماندهی امامزاده حسین (ع) به کار خواهد گرفت که البته این مهم، مستلزم تلاش و همراهی همه دستگاه های طرف قرارداد می باشد که در غیر اینصورت پیشرفت پروژه مطلوب نبوده و مردم و اهالی منطقه متضرر خواهند شد.

 

1010/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، شهردار سبزوار روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک سبزوار گفت: مطالعات طرح ساماندهی ورودی این شهر با هدف زیباسازی، کاهش سوانح رانندگی و استفاده از ظرفیت عبور زائران امام رضا (ع) انجام می شود.

میثم حسین‌آبادی افزود: کمربندی جنوبی سبزوار در حوزه وظایف اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای است، اما شهرداری سبزوار برای ساماندهی ورودی شهر به این طرح مهم در خارج از چهارچوب وظایف ذاتی خود ورود کرده است. 

حسین آبادی گفت: ساماندهی وضعیت آشفته ورودی شهر، کاهش تصادفات رانندگی، استفاده از ظرفیت عبور سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر از سبزوار و رونق اقتصاد گردشگری از مهمترین چشم‌اندازهای این طرح است. 

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا