Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران سلسله روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری جشن بزرگ ویژه نوعروسان حوزه در شهرستان اظهار داشت: در این مراسم که به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار شد با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) تعداد ۷۲ تخته پتو به نوعروسان با نام فاطمه و مهریه ۱۴ سکه،  اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشته شاهوردی با اشاره به توزیع بسته فرهنگی (کتاب بهترین ها و کتاب بهترین جهیزیه و احادیث ائمه معصومین(ع) پیرامون همسرداری) و بسته بهداشتی درمانی ویژه نوعروسان بیان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب فاطمی در حوزه علمیه بنت الرسول از دیگر برنامه هایی بود که به مناسبت جشن ازدواج فاطمه(س) و حضرت علی(ع) در شهرستان صورت گرفت.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این برنامه ها را تبیین فرهنگ ازدواج آسان و دوری از تجملات در بین جوانان است

۷۲۶۵/۷۲۷۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ازدواج حضرت فاطمه کمیته امداد امام خمینی مهارت های زندگی نمایشگاه کتاب قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آموزش پیش از ازدواج و خانواده به بیش از ۶ هزار زنجانی ارایه شد
  • «جشن و محفل قرآنی ستاره ها» در قم برگزار می شود
  • جـشن خیلی دخـترونه «المـاس سـرخ» برگزار می‌شود
  • چه کتاب‌هایی را به نوجوانان پیشنهاد بدهیم؟
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • رونمایی از «شب آبستن» در نمایشگاه کتاب تهران
  • کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • انتشارات بین‌الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب