Web Analytics Made Easy - Statcounter


پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی ‌کاربردی صبح امروز با حضور یک هزار و 300 نفر از دانشجویان ورزشکار در مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری آغاز شده و تا 16 مردادماه ادامه دارد. به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – جعفر مردانی 14 مردادماه در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های غنی استان برای برگزاری المپیادهای فرهنگی و ورزشی، گفت: شرایط مساعد آب و هوایی و ویژگی‌های توپوگرافی این استان را به اردوبام تیم‌های ورزشی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از اولویت‌های استان حمایت از المپیادهای ورزشی دانشجویی است، افزود: خوشبختانه شاهد تعامل خوب مدیران استان در برگزاری این برنامه‌ها هستیم که برکات بسیاری برای استان در پی دارد. وی با اشاره به رایزنی برای افزایش پروازهای تهران-شهرکرد، خاطرنشان کرد: بهینه سازی زیرساخت‌های استان میزبانی چنین برنامه‌هایی را با حضور علاقه‌مندان از سراسر کشور فراهم ‌می‌کند. رئیس دانشگاه علمی‌ کاربردی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به حضور یک هزار و 300 دانشجوی ورزشکار پسر از دانشگاه‌های علمی ‌کاربردی سراسر کشور، گفت: این مسابقات از امروز تا 16 مردادماه در شهرکرد برگزار ‌می‌شود. فرید براتی با بیان اینکه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در 10 رشته ورزشی برگزار ‌می‌شود، اظهار کرد: شنا، تیراندازی، کشتی، بدمینتون، شطرنج، تکواندو، تنیس روی میز و دو و میدانی از جمله این رشته‌هاست. وی خاطرنشان کرد: پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی نیز هفته گذشته به میزبانی شهرکرد برگزار شد که ورزشکاران استان اصفهان بیشترین مدال‌ها را از آن خود کردند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آموزش و پرورش استان اصفهان تیراندازی چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی امنیتی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: این کتاب به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
رضائی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.
در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.
انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶book.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم