Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:42:05 GMT

کاروان راهیان نور از نایین عازم مناطق عملیاتی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۹۹۹۲

کاروان راهیان نور از نایین عازم مناطق عملیاتی شد

فرمانده سپاه ناحیه نایین در حاشیه اعزام این کاروان به ایرنا گفت: این کاروان به وسیله  ۲ دستگاه اتوبوس راهی مناطق طلائیه، هویزه، دهلاویه، یادمان شهدای عملیات رمضان و شلمچه شده است. 

سرهنگ مسعود اکبری بازدید از نمایشگاه‌های دفاع مقدس، برگزاری شب خاطره و روایت گری و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی را از برنامه‌های حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  گفت: امروزه فرهنگ ایثار و ارزش های آن با زندگی روزمره طیف عظیمی از مردم عجین شده و در متن زندگی آنان جریان پیدا کرده است؛ ما در آغاز چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همانند دفاع مقدس شاهد استقبال جوانان از این حرکت عظیم فرهنگی هستیم و عمده مخاطبان سفرهای راهیان نور را قشرجوان از تمامی طیف ها و صنف ها تشکیل می دهند.

شهرستان نایین با بیش از۳۹ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.

۶۰۲۲/ ۷۱۳۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اتوبوس راهیان نور زندگی روزمره مناطق عملیاتی مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد

دریافت 7 MB کد خبر 6096274

دیگر خبرها

  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس