Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حسام زارع رتبه 10 کنکور علوم تجربی از استان خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره دلایل موفقیت خود در این آزمون گفت: مهم‌‌ترین رمز موفقیتم را توکل به خدا، تلاش مستمر در مطالعات درسی و برنامه‌ریزی صحیح می‌دانم. آزمون‌‌‌های مختلف یک موسسه را شرکت کردم و از کتاب‌‌های آموزشی مرتبط با رشته خودم استفاده کردم اما در کلاس‌‌های کنکور شرکت نکردم و با توجه اینکه در مدرسه استعدادهای درخشان تحصیل می‌‌کردم کلاس‌های درس مدرسه کفایت می‌کرد و نیازی به استفاده از دیگر مراکز آموزشی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاه مورد نظر خود افزود: تصمیم دارم در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه تحصیل دهم.

رتبه 10 کنکور علوم تجربی 98 یادآور شد: مطالعات من در دوره‌‌‌های زمانی متفاوت بود و از روزی 7 تا 11 ساعت مطالعه داشتم. برای ماه آخر ساعت مطالعاتی بیشتری دارم و بیشتر تمرکزم بر روی دروس ریاضی و فیزیک و زیست‌‌شناسی بود.

زارع تاکید کرد: با توجه به اینکه از هیچ کلاس کنکوری استفاده نکردم، اگر پیشنهاد مالی برای حضور تبلیغاتی در این موسسات داشته باشم به هیچ عنوان تقاضای حضور در مانور تبلیغاتی آنها را نمی‌پذیرم.

وی درباره خروج از کشور و ادامه تحصیل متذکر شد: اگر شرایط لازم برای ادامه تحصیل داشته باشم به خارج از کشور برای کسب تخصص می‌روم و برای خدمت به وطنم بعد از کسب تخصص لازم به ایران باز خواهم گشت.

انتهای پیام/

188 / 167 رتبه 10 کنکور علوم تجربی 98 امیر حسام زارع

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رتبه 10 کنکور علوم تجربی 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ظهر امروز بیش از ۸۸ هزار نفر نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده‌اند.

وی بیان کرد: در آزمون دکتری ۱۵۱۶۴۳ داوطلب شرکت کرده که تعداد ۱۲۵۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

وی افزود: انتخاب رشته آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده و تا پایان ۱۲ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

کریمیان تاکید کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟