Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@03:48:26 GMT

کشف 410 کیلوگرم موادمخدر از دو قاچاقچی در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۰۴۷۷

کشف 410 کیلوگرم موادمخدر از دو قاچاقچی در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان  از کشف بیش از 410 کیلوگرم موادمخدر در دو عملیات جداگانه در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان سرهنگ ‌عبداله حسنی در جمع خبرنگاران از توقیف پژو 405 و کشف 285 کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچیستان خبر داد و اظهار کرد: یک قاچاقچی نیز در این راستا دستگیر شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرمانده انتظامی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در آخرین اقدام خود بر روی یکی از عناصر اصلی حمل و قاچاق موادمخدر، اطلاعاتی از انتقال و جابه جایی یک محموله مواد به دست آوردند .

وی به ارزیابی ابعاد مختلف موضوع و هماهنگی های لازم با ماموران انتظامی استان سیستان و بلوچیستان اشاره کرد و گفت: تیم عملیاتی پلیس در محور "خاش- ایرانشهر" به صورت محسوس و نامحسوس مستقر شد .

سرهنگ حسنی به هدایت اطلاعاتی عملیات توسط ماموران انتظامی استان سمنان اشاره کرد و گفت: در همین خصوص شامگاه جمعه یک دستگاه پژو 405 شناسایی و بلافاصله توسط پلیس توقیف شد .

وی با بیان اینکه ماموران در بازدید از خودرو 285 کیلو و 500 گرم تریاک را کشف کردند، ادامه داد: یک نفر نیز در این راستا دستگیر شد .

فرمانده انتظامی استان سمنان از تکمیل پرونده و معرفی قاچاقچی به مرجع قضائی خبر داد و تاکید کرد: اقدامات پلیس در مسیر کنترل و کاهش این پدیده شوم و مخرب تشدید می شود

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از دستگیری قاچاقچی موادمخدر و کشف 124 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبرداد .

سرهنگ حسنی ادامه داد: مقابله و مبارزه بی امان با قاچاق موادمخدر و سوداگران مرگ از جمله ماموریت های اصلی ناجا در تامین نظم و امنیت است که این موضوع در استان سمنان با جدیت تمام پیگیری می شود .

وی افزود: در همین راستا ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی روی عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر در سطح کشور سرنخ‌هایی از انتقال و جابه جایی محموله ای از سیستان و بلوچستان به پایتخت به دست آوردند .

سرهنگ حسنی به هماهنگی های صورت گرفته با پلیس استان کرمان اشاره کرد و گفت: تیم عملیاتی ماموران انتظامی محور ریگان در این استان را تحت کنترل محسوس و نامحسوس خود درآوردند .

وی از توقیف خودرو سواری و دستگیری این قاچاقچی با هدایت اطلاعاتی پلیس سمنان خبرداد و گفت: در بازدیدهای صورت گرفته 124 کیلو و 500 گرم تریاک از خودرو کشف شد .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان سمنان استان کرمان پژو پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین