Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@06:34:18 GMT

ظریف: آمریکا چیزی برای ارائه در مذاکره ندارد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۰۵۸۰

ظریف: آمریکا چیزی برای ارائه در مذاکره ندارد

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: دولت آمریکا که می‌خواهد درمورد تسلیحات ایران صحبت کند آیا این آمادگی را دارد که فروش میلیاردها سلاح به منطقه ما را متوقف کند ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، محمدجواد ظریف ساعتی بعد از نشست خبری با خبرنگاران و رسانه‌های داخلی و خارجی درخصوص ادعای مطرح‌شده رسانه‌های غربی با عنوان «بیشتر در برابر بیشتر» و «همه‌چیز در برابر همه‌چیز» پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسانه‌‍‌های غربی نقل‌هایی از شما در نیویورک با عنوان «بیشتر در برابر بیشتر» و «همه‌چیز در برابر همه‌چیز» منتشر کرده‌ و از آن با عنوان پالس‌های مذاکرات جامع از سوی ایران یاد کرده‌اند. آیا این عبارات را تایید می‎‌کنید؟

نه، حتما من چنین چیزی نگفته‌ام. من گفتم دولت آمریکا که می‌خواهد درمورد تسلیحات ایران صحبت کند آیا این آمادگی را دارد که فروش میلیاردها سلاح به منطقه ما  را متوقف کند. دولت آمریکا قبل از اینکه بخواهد ادعایی داشته باشد باید به این خواست مردم جواب دهد که آیا آمادگی دارد چنین اقدامی را انجام دهد؟ آیا آمریکا آمادگی دارد 70 میلیارد خرید عربستان‌سعودی و 50 میلیارد فروش سلاح آمریکا به منطقه را متوقف کند؟

پس این عبارات شما به‌معنای صحبت و آمادگی درخصوص مذاکرات جامع نبود؟

این به آن معناست که آمریکا درمورد مذاکرات دروغ می‌گوید و آنها امکان ورود به مذاکره را ندارند. آنها امکان مذاکره ندارند. ما از مذاکره نمی‌ترسیم ولی آنها چیزی برای ارائه در مذاکره ندارند.

منبع :   فرهیختگان                           

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

R1437/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا

به گزارش خبرآنلاین مدتی است دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته اند و اعتراضات گسترده شان به گوش جهانیان رسیده است.

به گزارش فارس، در این رابطه عبداله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: این اتفاق بی سابقه و میمونی است که بیداری واقعی در فضای دانشگاهی را نشان می دهد.

وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که افتاده دانشگاه علامه طباطبائی هم آمادگی دارد سوابق تحصیلی استادان و دانشجویان علوم انسانی دانشگاهیان آمریکایی که اخراج شده را برای پذیرش بررسی کند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی اضافه کرد: ما حتی آمادگی داریم از این افراد برای حضور در مجامع علمی دانشگاه دعوت کنیم تا از ارزیابی و تجربیات شان از اتفاقاتی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی رخ می دهد استفاده کنیم.

معتمدی در ادامه گفت: اگر رشته تحصیلی این افراد با رشته تحصیلی دایر در دانشگاه علامه طباطبائی مطابق باشد آمادگی داریم به این دانشجویان بورس تحصیلی ارائه کنیم و حتی آمادگی آموزش زبان فارسی از طریق وبینار و فضای مجازی در دوره های معینی به آنها داریم تا با زیان فارسی آشنا شوند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902273

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی