Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر این که تاکنون دلایل قوی از سوی دولت برای حذف چهار صفر از پول ملی ارائه نشده است گفت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی قرار است دلایل دولت در این زمینه بررسی شود از نظر بنده حذف چهار صفر از پول ملی در شرایط تورمی امروز جز هزینه فایده‌ای دیگر ندارد.

به گزارش ایسنا، الیاس حضرتی در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران در جمع خبرنگاران بیان کرد: در آخرین جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس لایحه مالیات بر ارزش افزوده بعد از سه سال با بحث و تبادل نظر و تغییراتی به اتمام رسید و تحویل صحن مجلس داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاءالله به صورت مفصل ویژگی‌های این لایحه و مطالبی که در خصوص تولید و صادرات و سرمایه گذاری در این لایحه وجود دارد برای مردم توضیح خواهم داد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز بعد از ظهر نیز کمیسیون اقتصادی مجلس جلسه‌ای را در خصوص حذف چهار صفر از پول ملی با حضور بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دارایی و کارشناسان برگزار خواهد کرد تا دولت مبانی خود و دلایل این پیشنهاد را مطرح کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه تصریح کرد: بنده خودم اکنون با حذف چهار صفر از پول ملی مخالف هستم. مگر این که دولت دلایل قوی برای این پیشنهاد داشته باشد. تاکنون فقط خبر این موضوع منتشر شده است که دلایل آن را تشریح نکرده است.

وی  در ادامه تاکید کرد: از نظر بنده در شرایط تورمی امروز و پایین بودن ارزش پول ملی و مشکلاتی که در زمینه اقتصادی وجود دارد این اقدام جز هزینه برای کشور فایده‌ای دیگر ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حذف چهار صفر از پول ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز، چهار نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انفجار گازهای متراکم فاضلاب در پارک پرواز چهار مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: حادثه عصر امروز یکشنبه، که بر اثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد ۴ نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

به گزارش ایمنا، ️انفجار چاه فاضلاب در شهرک پرواز تبریز به دلایل نامشخص موجب خسارت به شهروندان شد. به گفته شاهدان عینی درب فاضلاب بعد از پرتاب شدن به هوا بر روی خودروی سواری رانا فرود آمده است که موجب مصدومیت شدید چهار نفر شده است.

کد خبر 748910

دیگر خبرها

  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است