Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ علی محبی نجم فرمانده سپاه بردسکن گفت: این تعداد جهیزیه به همت ستاد اجرایی فرامین حضرت امام (ره) خراسان رضوی , ۳۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان سیل زده و محروم بردسکن  اختصاص پیدا کرد که ۷۰ سری آن به بهزیستی و ۷۰ سری آن به کمیته امداد امام خمینی (ره) اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: مابقی این تعداد جهیزیه از طریق بسیج سازندگی با هماهنگی امام جمعه، فرماندار و مدیریت بنیاد مسکن شهرستان بین خانواده‌های نیازمند که از قبل شناسایی شده اند توزیع خواهد شد.

 فرمانده سپاه بردسکن گفت: ۶ قلم یخچال، فرش، سرویس‌های قابلمه و ملامین، دو تخته پتو و گاز از لوازم هر سری جهیزیه است که ارزش ۱۲۷ سری آماده شده آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

محبی افزود: ۵۰ سری جهیزیه دیگر به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای خانواده‌های محروم این شهرستان توزیع شده که  این تعداد جهیزیه شامل ماشین لباسشویی، جاروبرقی، پک فرهنگی، بخاری گازی، یخچال، فرش و گاز به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون تومان است.   انتهای پیام//م.ی تهیه جهیزیه نو عروسان  سیل زده و محروم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران محرومیت زدایی جهیزیه نوعروس بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه صلواتی در شب شهادت امام صادق (ع) توسط مردم بردسکن

دریافت 16 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6096037

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • عزاداری مردم روستای «خمی» بردسکن در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • کسبه بردسکن به احترام امام صادق (ع) محل کسب خود را تعطیل کردند
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در بردسکن
  • مراسم دسته روی عزاداران امام صادق(ع) در بردسکن 
  • برپایی ایستگاه صلواتی در شب شهادت امام صادق (ع) توسط مردم بردسکن