Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@22:29:46 GMT

رسانه ها یار و یاور واقعی محرومان جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۰۹۹۸

رسانه ها یار و یاور واقعی محرومان جامعه هستند

محمد رسول شیخی‌زاده روز سه‌شنبه و در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار در نشست خبری اظهار داشت: رسانه‌ها نقش تأثیرگذاری در افزایش اعتماد عمومی جامعه به کمیته امداد و افزایش مشارکت‌های مردم در کمک به محرومان جامعه دارند.

وی افزود: امروز هر اتفاق مثبتی که در حوزه کمک به محرومان و نیازمندان در کمیته امداد به عنوان یک نهاد حامی محرومان می افتد بواسطه اطلاع‌رسانی و شفاف سازی است که توسط رسانه‌ها در جامعه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: ما به عنوان مسئولان کمیته امداد فقط یک ابزار و وسیله هستیم که در نتیجه اعتمادی که اصحاب رسانه در جامعه ایجاد کرده‌اند، کمک‌ها را به دست محرومان و نیازمندان می رسانیم.

هشت درصد جمعیت کردستان زیر پوشش خدمات امداد

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۳۴ هزار و ۶۵۵ نفر از جمعیت استان در قالب ۶۷ هزار و ۶۱۳ خانوار زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام (ره) هستند که این تعداد از نظر خانوار ۱  ۱ ۱۴.۴ درصد و از نظر نفر ۸.۴ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

شیخی زاده افزود: افراد زیرپوشش کمیته امداد شامل سه گروه مددجویان معیشت بگیر عادی، مددجویان چند خدمتی و افرادی که بواسطه قانون تبصره ۱۴ زیر پوشش قرار گرفته‌اند.

وی یادآور شد: مددجویان قانون تبصره ۱۴ افرادی هستند که در نتیجه وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه دچار تنگدستی شده و به طور موقت زیر پوشش خدمات حمایتی این نهاد قرار گرفته‌اند.

پرداخت ۵۳۰ میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار کمک معیشت و ۸۵۳ فقره کمک هزینه ازدواج به ارزش ۱۷ میلیارد ریال به مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت شده است.

شیخی‌زاده پرداخت یک هزار و ۴۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال به مددجویان، پرداخت یک هزار و ۵۰۰ مورد کمک  هزینه تحصیلی به ارزش ۹ میلیارد ریال به طلاب، دانش آموزان  و دانشجویان را از دیگر کمک‌های این نهاد در سال جاری اعلام کرد.

۷۳۴۸/۹۱۰۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اصحاب رسانه جامعه دانش آموزان قانون مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل