Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@06:21:20 GMT

جشنواره کشوری سفیران بشردوستی در قزوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۱۲۴۸

جشنواره کشوری سفیران بشردوستی در قزوین برگزار شد

جشنواره کشوری سفیران بشردوستی با حضور دانشجویان عضو جمعیت هلال احمر در قزوین برگزار شد.

«نادر میرزایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: جشنواره سفیران بشردوستی با هدف استعدادیابی در حوزه مهارت های سخنوری دانشجویان عضو کانون های دانشجویی هلال احمر برگزار شده است.

 

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: ما قصد داریم از کسانی که دارای این ظرفیت هستند و ارتباط موثر و سخنوری را می دانند، در تبیین اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر بهره گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: در این جشنواره ۲۵۴ نفر از ۲۴ استان شرکت کردند که از این تعداد ۳۸ نفر به جشنواره راه یافتند و مقرر بود این جشنواره در ۲ بخش زبان فارسی و انگلیسی برگزار شود که بخش زبان انگلیسی چون به حد نصاب نرسید این بخش به صورت رقابتی برگزار نمی شود و تعدادی از این افراد دعوت شدند که در بخش جنبی کار خود را ارائه دهند.

 

میرزایی خاطر نشان کرد: به همه کسانی که در این جشنواره راه یافته اند نشان سفیر سخنور اهدا می شود و ما این افراد را به عنوان سفیر سخنور معرفی می کنیم که در مراکز و مراسم های مختلف به عنوان سخنران مباحث بشردوستانه حضور می یابند.

 

وی یادآور شد: هر حرکت بزرگ بین المللی باید از جای کوچکتری شروع شود و این جشنواره زمینه ساز اتفاق بزرگ تری است و با این تجربه به دست آمده این آمادگی وجود دارد که این جشنواره را در سطح بین المللی هم برگزار کرده و نمایندگانی از دیگر کشورها هم شرکت کنند.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه موضوع جهان شمول بوده و بحث صلح و دوستی است به این مبحث می توان به صورت بین المللی نگاه کرد و جشنواره در سطح بین المللی برگزار شود.

 

گفتنی است جشنواره سفیران بشردوستی امروز (سه شنبه ۱۵ مرداد) در کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار و مراسم اختتامیه این جشنواره هم چهارشنبه ۱۶ مرداد با معرفی نفرات برتر برگزار می شود.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج نماز جمعه خبرگزاری شبستان ازدواج آسان روز خبرنگار کانون های مساجد خراسان جنوبي ازدواج جوانان شهادت امام جواد ع جمعیت هلال احمر دانشجویان جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر آمده است: احترام و ارج نهادن به تلاش‌های وصف‌ناپذیر معلمان، آموزگاران، مدرسان و استادان دانشگاه، تکریم انسان‌های فرهیخته ای است که چون شمعِ سوزان، نور دانایی را به افکار و اذهان جامعه می‌تابانند و در باغ پرمیوه تعلیم و تربیت، سایه‌ای بر سر شکوفه‌های معطر دانش آموزی و دانشجویی هستند.

معلمان بی‌شک اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند که برای اعتلای علم و ارتقای فرهنگ و پیشرفت جامعه، ساعت‌های مقدس آموزشِ حکمت و معرفت و پرورشِ فکر و اندیشه را چون عبادت می‌گذرانند و در پیشگاه پروردگار متعال از سربلندترین بندگان هستند.

آموختن از معلمان و استادان فرهیخته، افتخاری یکتا در گذرگاه سخت اما خاطره‌انگیز تحصیل علم است که در زندگی تجربه می‌کنیم و امروز بر ما واجب است با یاد داشتن دوران خوش تحصیل و شاگردی کردن در مکتب انسان‌سازِ معلمان و استادان خود، قدردانی از دریای زحمت و تلاش همه این عزیزان را با قطره‌ای قدرشناسی و تبریک روز معلم به جای آوریم.

به علاوه روز معلم را باید به مدرسان فاضل در موسسه علمی‌کاربردی هلال ایران و مربیان جمعیت هلال احمر نیز تبریک بگویم که ستون‌های آموزش در این جمعیت امدادی و داوطلبانه هستند.

کد خبر 6093774

دیگر خبرها

  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی