Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:37:54 GMT

کارشناس بسکتبال: حدادی بازهم شایستگی‌اش را ثابت کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۱۲۹۳

کارشناس بسکتبال: حدادی بازهم شایستگی‌اش را ثابت کرد

«وحید ابوالحسنی» در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا،‌ درباره برنامه‌های تیم ملی در اردوهای اروپایی و روند آماده‌سازی تیم برای جام جهانی، اظهار کرد: ابتدا باید تاکید کنم که تیم ملی نیاز به بازی تدارکاتی داشت و این بازی‌ها تاثیر مثبتی بر روند آماده‌سازی ملی‌پوشان دارد.

کارشناس بسکتبال افزود: اینکه ملی‌پوشان توانسته‌اند در بازی‌های تدارکاتی خود حریفانشان را شکست بدهند خیلی خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحیه و اعتماد به نفس مناسبی به تیم تزریق شده و این هم می‌تواند به رشد و پیشرفت تیم خوب ما کمک کند.

وی با بیان این مطلب که بازی با روسیه اصلی‌ترین محک برای تیم ملی بود، تصریح کرد: ما برابر اسلواکی، دانمارک، پرتغال و اردن برنده شدیم و بازیکنان ما توانایی‌هایشان را ثابت کردند. آنها نشان دادند که حد ما از تیم‌های درجه دوم اروپا بالاتر است.

ابوالحسنی افزود: پس از آن بازی با روسیه انجام شد که ملی‌پوشان بازهم توانایی‌هایشان را ثابت کردند. به نظرم این مسابقه محک خوب و جدی برای تیم ملی ما بود. روسیه که از تیم های کلاس بالای اروپا محسوب می‌شود حریف تدارکاتی خوبی بود و می‌توان این مسابقه را بازی خوب تدارکاتی با سطح بالا معرفی کرد.

وی تاکید کرد: این بازی توانست بر قوت، قدرت و نزدیک شدن به شرایط آرمانی تیمی و ایجاد هماهنگی و انضباط تیمی کمک کند.

پیشکسوت بسکتبال ایران با اشاره به دیدارهای بعدی تیم ملی در یونان اظهار کرد: به نظرم بازی با یونان نیز همین شرایط را دارا است و به افزایش توان فکری تیمی ایران کمک زیادی خواهد کرد. البته یک نگرانی دارم و آن مشکلات ناشی از بازی‌های تدارکاتی سخت از جمله آسیب دیدگی و تحلیل بیش از حد بنیه و قوای فیزیکی تیم است که به امید خدا چنین اتفاق‌هایی رقم نخواهد خورد.

این کارشناس بسکتبال درباره حریفان ایران در جام جهانی ۲۰۱۹ بیان کرد: پیروزی برابر پورتوریکو را غیر ممکن نمی‌دانم. به نظرم تیم ملی ما در رقابت با این حریف نیاز به مراقبت ویژه از بازیکنان کلیدی حریف و حفظ آنها در هنگام بازی دارد. تنها نگرانیم در دیدارهای جام‌جهانی به خصوص برابر پورتوریکو درباره هدایت تیم است.

وی افزود: مطمئن باشید که کوچکترین اشتباه از جانب سرمربی و کادرفنی تیم، خسران به همراه خواهد داشت و تنها نگرانی من از این بابت است.

ابوالحسنی در ادامه گفت: من فکر می‌کنم شرایط بسیار خوبی برای حضور در دور دوم بازی‌های جام جهانی و حضور در جمع شانزده تیم برتر دنیا برای ایران به وجود آمده و باید از این موقعیت بیشترین و بهترین استفاده را ببریم.

این پیشکسوت بسکتبال در ادامه با تمجید از عملکرد درخشان حامد حدادی در ترکیب تیم ملی تصریح کرد: یکبار دیگر و این بار به عنوان نماینده‌ای از مربیان و فعالان ورزش بسکتبال از رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که باعث شدند حدادی به تیم ملی بازگردد.

ابوالحسنی افزود: اگر تلاش‌های مدیریتی این 2 نفر نبود، شاید اکنون حدادی با تیم ملی نبود و بحران کماکان به دلیل عدم حضور فوق ستاره تیم ملی بسکتبال کشورمان وجود داشت. خوشحالم که او در تیم ملی حضور دارد و دوباره توانایی‌هایش را برابر حریفی قدرتمند نشان داد.

وی با اشاره به دستاورد اخیر حامد حدادی در پیروزی در مقابل تیم روسیه تاکید کرد: حدادی در دیدار با روسیه با کسب ۲۶ امتیاز و ۱۴ ریباند عملکرد بسیار خوبی داشت. به نظرم تیم ملی به حضور ارسلان کاظمی دیگر ستاره بسکتبال کشور نیز در جام جهانی نیاز دارد و امیدوارم که در فرصت باقیمانده او نیز به ترکیب تیم بازگردد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران فدراسیون بسکتبال بسکتبال جام جهانی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز

تیم بسکتبال دنور ناگتس با درخشش ستاره صربستانی مقابل لس‌آنجلس لیکرز به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی سوم از سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به سومین پیروزی خود مقابل لس‌آنجلس لیکرز دست پیدا کرد و با نتیجه 112 بر 105 برنده شد.

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید

نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور که به جوکر شهرت دارد در این دیدار، 24 امتیاز،‌ 15 ریباند و 9 پاس گل برای تیمش داشت.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال NBA | فینیکس سانز زنده می ماند؟
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی