Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@14:25:33 GMT

شماره همراه خود را برای حذف قبض برق ارسال کنید

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۱۳۹۷

شماره همراه خود را برای حذف قبض برق ارسال کنید

مشترکان برق باید تا نیمه شهریورماه نسبت به ارسال و ثبت شماره همراه خود برای حذف قبض کاغذی برق اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ امروز در نشست خبری با اشاره به طرح حذف قبوض کاغذی برق از مشترکان تقاضا کرد تا  ١٥شهریورماه نسبت به ارسال و ثبت شماره همراه خود از طریق راه‌های اعلام شده برای حذف قبض کاغذی برق خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین صبوری با بیان این‌که طرح ملی قبض سبز در راستای اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک، رفاه حال شهروندان و حفاظت از محیط زیست در حال اجراست، گفت: جمع‌آوری قبوض فیزیکی برق در تهران همزمان با کل کشور در حال اجراست.

وی با بیان این‌که از ابتدای مهرماه سال جاری قبوض کاغذی برق جمع‌آوری می‌شود، اظهار کرد: پس از آن صورت حساب از طریق پیامک به مشترکان ارسال خواهد شد. ۴۰ درصد از مشترکین برق تهران که یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک می‌شوند، تاکنون شماره تلفن همراه خود را ثبت کرده‌اند و قبض آنها به زودی حذف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ از مشترکان تقاضا کرد: برای اینکه از ابتدای مهرماه با مشکل دریافت صورت حساب برق مواجه نشوند، حداقل تا پانزدهم شهریورماه نسبت به ارسال شماره همراه خود اقدام کنند.

وی در ادامه درباره راه‌هایی که مشترکان می‌توانند از طریق آن شماره خود را برای دریافت پیامک قبض در سامانه ثبت کنند، توضیح داد: مشترکین می‌توانند شناسه قبض خود را با ۱* به شماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ ارسال کنند. هم‌چنین می‌توانند با مراجعه به سایت TBTB.IR اطلاعات خود را ثبت کنند و یا زمانی که مامورین اداره برق به منازل آن‌ها برای قرائت کنتور مراجعه می‌کنند، شماره همراه خود را در اختیار ماموران قرار دهند.

صبوری ادامه داد: بعد از جمع‌آوری قبوض کاغذی مشترکینی که نیاز به قبوض فعلی دارند، می‌توانند به سایت شرکت توزیع برق تهران مراجعه کنند و با وارد کردن شناسه قبض اطلاعات خود را کاملا دریافت کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ در پیامکی که به مشترکین ارسال می‌شود، فقط میزان ریال و تاریخ پرداخت اعلام خواهد شد.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد

هشتمین جشنواره «رسانه و طنز» با عنوان طنز پهلو به یاد کیومرث صابری فومنی (گل آقا) در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن در حال برگزاری است.

عباس حسین‌نژاد، دبیر هشتمین جشنواره طنز پهلو با اعلام این خبر که سال گذشته تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ۴۶۲ اثر بود، گفت: امسال تعداد آثار ارسالی ۱۱۲۹ اثر در پنج بخش داستان کوتاه طنز، کارتون و کاریکاتور، شعر طنز، طنز چند رسانه‌ای و نثر طنز بود. در بین استان‌ها تهران بیشترین آثار ارسالی را داشت و استان گیلان در رتبه ششم قرار دارد. در بین رسانه‌های رسمی ۱۲۱ رسانه شرکت کردند، که به ترتیب روزنامه ایران، روزنامه اقتصاد آینده، روزنامه شهرآرا، روزنامه وطن امروز، روزنامه ندای هرمزگان، سالنامه صد و نه دی بیشترین آثار را ارسال کردند.

حسین‌نژاد با بیان اینکه از بین رسانه‌های رسمی (رسانه‌های ثبت شده) ۴۴۸ اثر و از بین رسانه‌های شخصی ۶۸۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، افزود: طبق تفاهم‌نامه انجام شده، آموزش طنز به لیست کارگاه‌های آموزشی به رسانه‌ها اضافه شد. 

طنز اخم‌های جامعه را باز می‌کند

در ادامه پیام ویدئویی از محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پخش شد و اسماعیلی صابری فومنی را یک فردِ رسانه‌ای مولف دانست. به قول وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طنز بیان واقعیت‌های تلخ جامعه برای گوشزد کردن مشکلات جامعه است. «خنده تلخ من از گریه غم‌انگیز است». طنز می‌خواهد با نشان دادن لبخند آسیبی را نشان دهد. طنز در عین تذکر به آسیب‌ها، اخم‌های جامعه را باز می‌کند. 

اسماعیلی ادامه داد: مرحوم صابری فومنی یک روزنامه‌نگار و فردِ رسانه‌ای مولف بود. فرق فرد مولف با غیر مولف در این است که فرد مولف فصل جدیدی را در فعالیت‌های خود آغاز می‌کند. کیومرث صابری فومنی با ایمان و با رعایت مرز‌های اخلاقی طنز را در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی وارد جریان رسانه‌ای کشور کرد. به یاد دارم در اواخر دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ هر کجا می‌رفتیم، صحبت از طنز‌های گل آقا بود. طنز را می‌توان به قبل و بعد از فعالیت کیومرث صابری فومنی تقسیم کرد. 

از وضعیت طنزنویسی راضی نیستم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان کرد که هنوز طنز در کشور تقویت نشده و به جایگاهی که صابری فومنی آن را رساند، فاصله دارد. هنوز از فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت رسانه‌ای و تبلیغات راضی نیستم و طنزنویسی صرفاً به برگزاری جشنواره محدود نشود.

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران