Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام از اختصاص دستگاه تشخیصی ماموگرافی در بخش دولتی به ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا از ایلام ،محمد کریمیان در جلسه هماهنگی ارائه خدمات سطح 1 و 2 سرطان سینه بانوان استان در دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: متاسفانه استان ایلام فاقد دستگاه ماموگرافی در بخش دولتی است که در این راستا در دیدارها و رایزنی‌هایی که با معاون محترم درمان وزارت داشته ایم،  قول مساعد مبنی بر اختصاص دستگاه تشخیصی ماموگرافی در بخش دولتی به استان ایلام اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیماران سرطانی به واسطه نوع بیماری و میزان هزینه‌کرد بالای دوره درمان نیازمند حمایت و توجه بیشتری هستند.

کریمیان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا با اقدامات و برنامه‌های متناسب با بیماران سرطانی خدمات دهی درمانی به این بیماران روند مطلوب‌تری را طی کند.

وی تصریح کرد: مبحث سرطان علاوه بر اهمیت آن برای بیماران و خانواده‌های آنان، یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه سلامت کشور و استان است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان این مطلب که بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه مسئول تداوم نسل و تربیت فرزندان هستند،  تصریح کرد: توجه به سلامتی این قشر مهم  جامعه؛ جایگاهی ویژه در سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت بهداشت دارد.

کریمیان در ادامه سخنان خود به مطالبی همچون توجه ویژه به ارجاع بیماران سرطانی و ارائه خدمات مناسب و تاثیرگذار در حوزه سلامت آنان، تشکیل تیم هایی از پزشکان و متخصصان مربوط به انواع سرطان ها و ارائه خدمات هدفمندتر به این بیماران اشاره نمود و خواستار توجه جدی‌تر به سلامت قشر بانوان به ویژه بیماران سرطانی در استان شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج

ایسنا/گلستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه بیماران هموفیلی، سرطانی، تالاسمی و دیالیزی جزو بیماران خاص هستند در خصوص شرایط اعطای وام به این بیماران توضیحاتی ارائه کرد.

فاطمه اسفندیاری امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیون تومانی به بانک معرفی می‌کنند.

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی