Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تبریز گفت: روش و اعتدال را در تعامل با تمامی احزاب و تشکل های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب خط مشی خود قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز مهدوی فرماندار تبریز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان آذربایجان شرقی گفت: شهرستان تبریز 5 درصد از مساحت استان را شامل می‌شود که 45 درصد از مردم استان در این کلانشهر زندگی می‌کنند و بر اساس گزارش شورای امنیت کشور تبریز سالم ترین شهرستان استان است و مهم ترین دلیل این توفیق دینداری و قانون مداری شهروندان تبریزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امنیت و آزادی های سیاسی، تعامل و نظارت بر دستگاه های اجرایی، اصلی ترین اولویت ما در تبریز است و ساماندهی دستفروشان بخش مرکزی تبریز از مهم ترین اولویت های ما است؛ ضمن اینکه مقابله با سد معبر، وظیفه شهرداری است.

وی خاطرنشان کرد: روش و اعتدال را در تعامل با تمامی احزاب و تشکل های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب خط مشی‌خود قرار  داده‌ایم.

مهدوی ادامه داد: با توجه به نزدیکی به شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال نواقص ورزشگاه یادگار امام را پیگیری می‌کنیم و به تمامی نواحی آموزش و پرورش دستور داده‌ایم که حق اخذ هیچگونه شهریه اجباری را ندارند.

وی با اشاره با حادثه اخیر آتش سوزی بازار "ایکی قاپی" تبریز گفت: در آتش سوزی اخیر بازار تبریز تنها یک درصد از مساحت این بازار به عنوان بزرگترین بازار سرپوشیده جهان دچار حریق شد و پایگاه جهانی بازار، اولین انتخابات هیات امنای بازار تبریز را در آینده نزدیک برگزار خواهد کرد و ساماندهی تجهیزات بازار تبریز بزودی آغاز می‌شود.

فرماندار تبریز ابراز داشت: اعتبارات شهرستان تبریز در سال98 در حوزه تملک دارایی 20 درصد افزایش یافته است و چون 45 درصد مردم استان در شهرستان تبریز زندگی می‌کنند باید 45 درصد اعتبارات استان نیز به شهرستان تبریز اختصاص یابد.

وی در پایان گفت: تولید بنزین یورو 4 و یورو 5 در پالایشگاه تبریز پس از سفر آقای دکتر روحانی به تبریز آغاز شده و میزان آلایندگی در تبریز نسبت به سال‌های آتی کاهش یافته است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آذربایجان شرقی انتخابات جهان مسابقات لیگ برتر فوتبال ورزشگاه یادگار امام قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر

همزمان با هفته عقیدتی سیاسی و معلم و سالگرد شهادت آیت الله شهید مرتضی مطهری ویژه برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور برگزار شد. در حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی مراسمی برگزار شد و از معلمان بسیجی حوزه و رابط عقیدتی سیاسی حوزه و نیز از سرمربی حلقه‌های صالحین حوزه با اهدای جایزه تقدیر و قدردانی شد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

تجلیل از معلم‌های شهرستان خنج با اهدای گل + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ سالم ترین کنکور را برگزار کردیم
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی