Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@04:03:53 GMT

نمایشگاه جشنواره عکس خیام به خیخون اسپانیا رسید

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۱۹۸۷

نمایشگاه جشنواره عکس خیام به خیخون اسپانیا رسید

نمایشگاه آثار برگزیده ششمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام در خیخون اسپانیا برگزار شد.

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، علی سامعی، دبیر جشنواره بین‌المللی عکس خیام با اعلام این خبر، اظهار کرد: خیخون اسپانیا میزبان آثار برگزیده ششمین نمایشگاه بین المللی عکس خیام است که این نمایشگاه در تاریخ 5 آگوست 2019، (دوشنبه، 14 مرداد 98) در خیخون آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: پیش از این نمایشگاه ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام در 12 شهر ایران و شهرهایی مانند قونیه ترکیه و بیلبائو اسپانیا برگزار شده بود که این تور نمایشگاهی ادامه خواهد داشت.

به گفته سامعی این نمایشگاه با همکاری کنفدراسیون عکاسی اسپانیا و انجمن عکاسی Asemeyando در محل نمایشگاه بین المللی Fidma برگزار می شود. Fidma نمایشگاه بین المللی توریسم و تجارت است که هرساله در خیخون اسپانیا برگزار شده و بیش از 700 هزار نفر بازدید کننده دارد.

او افزود: این نمایشگاه همانند دوره های پیشین جشنواره خیام در شهرهای مختلف ایران و چندین کشور برپا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مراسم پایانی و اهدای جوایز ششمین دوره جشنواره بین المللی عکس خیام با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان زیباسازی شهر تهران، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، فرهنگستان هنر و موسسه صبا دی ماه 97 با حضور چهره‌هایی چون «ریکاردو بوسی»، رییس فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ) از ایتالیا؛ «فردی ون گیلبرگن»، معاون فیاپ‌ از بلژیک؛ محمدجواد حق‌شناس، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران؛ هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد؛ حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت ارشاد و نمایندگان سفارتخانه‌های چند کشور از جمله اسپانیا، هند، مجارستان و... برگزار شد.

جشنواره بین‌المللی عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی در ایران (فیاپ) یعنی کلوپ عکس فوکوس - وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» - برگزار می‌شود.

به تازگی فراخوان دوره هفتم جشنواره عکس خیام اعلام شده است که عکاسان و هنرمندان تا 22 مهرماه 98 برای ارسال آثار فرصت دارند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فیاپ جشنواره عکس خیام خیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تغییر مهمان ویژه این نمایشگاه از هند به یمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پیام‌رسان ایکس خود نوشت: علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند،نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

 

دیگر خبرها

  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود