Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@11:42:28 GMT

جریمه 289 میلیونی فروشگاه زنجیره‌ای معروف همدان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۲۰۴۱

جریمه 289 میلیونی فروشگاه زنجیره‌ای معروف همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 289 میلیون ریالی فروشگاه زنجیره‌ای معروف همدان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، علیرضا حسن پور اظهارکرد: یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف توسط شعبه هیئت بدوی تعزیرات حکومتی همدان بیش از 289 میلیون ریال جریمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این فروشگاه باشکایت شاکیان خصوصی به اتهام گرانفروشی مواد غذایی گوشت، تن ماهی و ... به تعزیرات حکومتی همدان احضار و از سوی شعبه هیئت بدوی این اداره کل محکوم شد.
حسن‌پور افزود: حسب شکایت شاکیان خصوصی از یک فروشگاه بزرگ درهمدان مبنی بر گرانفروشی لوازم خانگی و مواد غذایی از قبیل گوشت، تن ماهی، خرما، روغن و ... طی سه فقره پرونده جداگانه از سوی شعبه هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی این اداره کل به اتهام گرانفروشی به پرداخت مبلغ 289 میلیون و 688 هزار و 560 ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با تأکید بر اینکه مردم هرگونه تخلف را به تعزیرات حکومتی و اصناف گزارش دهند، یادآور شد: پل ارتباطی ما تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویای 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف تعزیرات خرما روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت فروشگاه های زنجیره ای قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد

به گزارش «تابناک»، رضا مظفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پرونده گرانفروشی واحد آجیل فروشی در شهر زنجان به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد.

مظفری گفت: پرونده این واحد صنفی آجیل و خشکبار با ارزش ۸۳ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۸۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

دیگر خبرها

  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه