Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس دادخواه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افزون بر ۶۲۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مشاغل خانگی، فراگیر و تولیدی روستایی به این شهرستان اختصاص یافت که همه اعتبارات مشاغل خانگی با پیگیری های کمیته اشتغال جذب شد.

وی اضافه کرد: نشست های تخصصی پیگیری اعتبارات مشاغل خانگی با بانک ها برگزار و موانع پیش رو بررسی و بانک ها به پرداخت این تسهیلات به دور از رفتار سلیقه ای ملزم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی تیران و کرون با اشاره سهمیه ۳۵۰ میلیارد ریالی فراگیر برای مشاغل صنعتی و ۲۷۰ میلیارد ریالی تسهیلات فعالیت تولیدی روستایی، خاطرنشان کرد: ۹۰ میلیارد ریال از تسهیلات فراگیر و ۲۵۰میلیارد ریال تسهیلات روستایی جذب شده و مابقی به دلیل نداشتن شرایط اخذ وام و ضمانت های بانکی سنگین قادر به جذب اعتبار نبوده اند.

وی تصریح کرد: برخی از متقاضیان در حال پیگیری تامین ضمانت ها برای دریافت این تسهیلات برای رفع مشکل نقدینگی کارگاه و فعالیت اقتصادی خود هستند.

به گفته وی با فعالیت های اقتصادی صورت گرفته در شهرستان زمینه یک هزار و ۵۰۰ نفر در مدت یک سال گذشته فراهم شده است.

دادخواه همکاری بانک های در توزیع اعتبارات اشتغال زایی را مهم بیان کرد و گفت: در صورت تسهیل شرایط برای اخذ تسهیلات امکان فعالیت سرمایه گذاری در شهرستان فراهم می شود.

تیران و کرون در حوزه صنعت، کشاورزی و دامپروری دارای شاخصه های تولیدی است که در این شهرستان چهار شهرک و ناحیه صنعتی است با بیش از ۳۰۰ واحد صنعتی وجود دارد.

۱۳۰ هکتار گلخانه در این شهرستان احداث شد که زمینه اشتغال ۲ هزار و ۶۰۰ نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرد و این شهرستان رتبه نخست احداث گلخانه های مدرن را در استان اصفهان دارد.

ارائه تسهیلات اشتغال خانگی در شهرستان تیران و کرون برای ۲۸ رشته شامل زنبورداری، بسته بندی و تولید عسل، قلم زنی، گرافیک، طراحی دکوراسیون خانگی، تولید و بسته بندی زعفران، تولید قارچ، دوخت لباس، پرورش گوسفند، بره، بز، تولید موسیر و کتیرا، تولید شیره و سرکه انگور و مواردی از این قبیل پیش بینی شده است.

تسهیلات اشتغال زایی در تیران و کرون در سال گذشته نسبت به سال گذشته رشد بیش از دو برابری داشته است.

۷۱۳۱/۶۰۲۶/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اشتغال رفاه اجتماعی سرمایه گذاری صنعت گرافیک قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی سمیرم در جلسه کارگروه اشتعال شهرستان گفت: این تسهیلات براساس طرح‌های اشتغال پایدار به منتقاضیان داده می‌شود.
غلامحسین صابری، میزان اعتبار تسهیلات اشتغال ۱۴۰۲ را دویست و دو میلیارد تومان دانست و افزود: سال گذشته تعدادی از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات نشدند که بانک‌ها امسال موظف به ارائه خدمات به آنها هستند.
شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم