Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره امور برق شهرستان گلپایگان از تبدیل ۳۰۰ کیلومتر کابل فشار ضعیف و فشار متوسط به کابل خودنگهدار باهزینه ۲۰ میلیارد تومان صورت خبر داد و با توجه به ۱۳ مگاوات صرفه جویی در روز، در این شهرستان تاکنون خاموشی نداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «شاپور حدادی فر» در حاشیه میز خدمت از تبدیل ۳۰۰ کیلومتر کابل فشار ضعیف و فشار متوسط به کابل خودنگهدار با هزینه ۲۰ میلیارد تومان صورت خبر داد و گفت: این طرح شامل شاخه بری ها و جابه جایی دکل های برق نیز بوده است و تبدیل شبکه فشار ضعیف و متوسط خیابان امام خمینی (ره) به کابل زمینی و به وسعت یک کیلومتر در دستور کار این اداره قرار دارد و تا یک ماه آینده اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر اداره امور برق شهرستان گلپایگان پیک بار مصرفی گلپایگان ۶۳ مگاوات بیان کرد و افزود: این اداره وظیفه کاهش 13 مگاوات این پیک بار را برعهده داشت که با همکاری صنایع، کشاورزان و مردم شهرستان گلپایگان، تا کنون موفق بوده و تاکنون شهرستان خاموشی نداشته است.

 

در ادامه «مهدی یوسفی» با اشاره به اینکه تکنولوژی مخابراتی متناسب با تغییرات روز دنیا پیش می رود و با بیان اینکه بستر فیبر نوری در شهرستان توسعه داده شده و هنوز هم ادامه دارد، تشریح کرد: تجهیزات سایت تلفن همراه به 4G و 4.5 صورت گرفته است و تلفن های بی سیم روستاها روی بستر فیبر نوری قرار گرفته و تلاش شده که تکنولوژی شهرستان به روستاها برسد.

 

رییس اداره مخابرات شهرستان گلپایگان ضریب تلفن ثابت ۵۳ درصد در شهرستان عنوان کرد که ۳۵درصد آنها از باند پهن استفاده می کنند.

 

در ادامه «بهمن نکویی» با یادآوری اینکه  وظیفه رسیدگی و مدیریت آبهای زیر زمینی و سطحی شهرستان را برعهده دارد، تاکید کرد: بارندگی ها پس از ۱۵ سال وضعیت خوبی داشته ولی همچنان بنا بر وظیفه دینی و شرعی و ملی در مصرف آب  شرب و کشاورزی دقت شود.

 

در ادامه «ناصر دهقانی» با یادآوری اینکه طرح آبرسانی شهرستان گلپایگان از سال 92 شروع شده است و سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر را تحت پوشش خود دارد، تبیین کرد: سه شهر شهرستان گلپایگان و ۱۲ روستا در مجتمع روستای زرنجان از آب  تصفیه به صورت کامل بهره مند هستند و ۱۵ روستای سعید آباد بین ۱۰ تا ۱۵ روز آب تصفیه شده  در ماه دریافت می کنند و سهم باقی روستاها نیز در آب محفوظ است.

 

مدیر شرکت آب و فاضلاب گلپایگان با بیان اینکه این شرکت دولتی نبوده و خصوصی و خودگردان اداره می شود، مطرح کرد: هر مترمکعب هزار و ۵۰۰ تومان در سال ۹۷ هزینه داشته است ولی به طور متوسط از مشترک خانگی، صنعت و تجاری ۴۰۰ تومان گرفته شده است.

 

وی از خاموش بودن ۱۴ حلقه چاه شهرستان گلپایگان خبر داد و بیان کرد: هوشمند سازی شبکه در حال انجام است و دستگاه های خدمات رسان از اینکه  شهرستان گلپایگان در ماه های گرم میزبان جمعیتی بیشتری است، باید نگران باشند.

 

در ادامه مدیر اداره گاز گلپایگان با بیان اینکه سرویس خدمات امداد و به صورت شبانه روزی برای ۴۲ هزار مشترک فعال است، تاکید کرد: خدمات امداد و نصب علامک با درخواست متقاضیان در اولین زمان ممکن انجام می شود./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه ازدواج خطبه های نماز جمعه شهادت امام جواد ع شهرستان دزفول دزفول روز خبرنگار ازدواج جوانان خطبه نماز جمعه توسعه زیر ساخت ها گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: به منظور بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد در شهرستان طبس آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدمحمد فرخی با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول 10 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر150 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.  

وی گفت: قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول 25 کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول 30 کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تأمین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. 

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی وروکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی همچنین از انجام عملیات ماسه آسفالت محور روستایی اسلامیه به سرند  شهرستان فردوس نیز خبر داد. در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و توسعه محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، ماسه آسفالت راه روستائی اسلامیه - سرند اجرایی  شده است.  این پروژه‌ بصورت امانی در فروردین ماه سال جاری اجرایی شد که برای اجرای این عملیات حدود 18میلیارد ریال هزینه شده است. 

وی درباره پروژه‌های راه روستایی در حال اجرا شهرستان فردوس عنوان کرد: احداث راه روستایی نوق به انارستانک به طول 4.2 کیلومتر توسط این اداره در دست اقدام است..

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: فردوس دارای بیش از 745 کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می‌‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان