Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هواداران پرسپولیس امیدوار بودند مهاجم اهل کشور مالی که برای عقد قرارداد با باشگاه به تهران سفر کرده بود، بتواند مشکل این تیم در خط حمله و نداشتن مهاجم ششدانگ را حل کند. مادیبو مایگا با سابقه حضور در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی انگلیس، فرانسه، اسکاتلند و تیم‌هایی، چون وستهام، متز و گلاستکو رنجرز باعث شده بود انتقاد طرفداران از مدیریت باشگاه در چند روز اخیر فروکش کند و آرامش به باشگاه برگردد، منتهی با منتفی‌شدن حضور این مهاجم ٣١ساله در پرسپولیس دوباره همه چیز به شرایط بسیار بد روز‌های قبل برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادیبو مایگا که حضورش در پرسپولیس منوط به تأییدشدن پرونده پزشکی‌اش بود، تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت‌سر نگذاشت و به همین ترتیب باشگاه قید عقد قرارداد با این بازیکن را زد. واکنش هواداران هم بعد از اعلام رسمی این خبر قابل پیش‌بینی بود و آن‌ها به شدید‌ترین شکل ممکن درحال انتقاد از ایرج عرب هستند.

در شرایطی که لیگ برتر اواخر مردادماه آغاز خواهد شد، باشگاه پرسپولیس هنوز تکلیف مهاجم خود را روشن نکرده و علی علیپور هم از نظر روحی گفته می‌شود شرایط خوبی ندارد. به هرحال این بازیکن هم تمام تلاش خود را کرد تا بتواند رضایت باشگاه را برای حضور در فوتبال اروپا بگیرد، اما با سختگیری باشگاه در تعیین مبلغ رضایتنامه یک‌میلیون دلاری، نتوانست از این مانع عبور کند و به ناچار در این تیم ماندنی شد.

در چنین فضایی هواداران که اعتماد خود به مدیریت باشگاه را مدت‌هاست از دست داده‌اند، نه‌تن‌ها عملکرد مدیران باشگاه را در جذب مهاجم و ضربه‌زدن به تیم زیر سوال می‌برند بلکه با مقایسه‌کردن خرید‌های پرسپولیس با سایر تیم‌های مدعی، درحال انتقاد از زمین و زمان هستند. البته بلافاصله بعد از منتفی‌شدن حضور مایگا در پرسپولیس، مدیران خبر از مذاکره با مهاجمان خارجی دیگر دادند.

دیروز اعلام شد یک مهاجم برزیلی به احتمال بسیار زیاد تا روزجمعه به تهران سفر می‌کند و البته شایعاتی درباره مذاکرات با مهاجمانی از کشور‌های دیگر هم رسانه‌ای شده است. گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس، اما به شدیدترین شکل ممکن از ضعف باشگاه در جذب مهاجم شاکی است و باید دید آیا ایرج عرب و دوستانش می‌توانند رضایت هواداران و سرمربی را با جذب یک مهاجم بسار خوب جلب کنند یا خیر.

منبع: روزنامه شهروند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی ها اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون بازیکن خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی پس از ۴ سال حضور در تیم فوتبال پورتو و با توجه به عملکرد خوبی که از خود نشان داد مورد توجه سران باشگاه اینتر ایتالیا قرار گرفت و با توجه به اینکه قرارداد او با باشگاه پورتو پرتغال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی رسماً راهی اینتر می‌شود.

«پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر در جدیدترین اظهارات خود پیرامون فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه در پایان فصل، اظهار داشت: ما در فصل آینده ۴ مهاجم خواهیم داشت و اینکه گفته می‌شود ۵ مهاجم در اینتر حضور خواهند داشت، صحت ندارد.

او ادامه داد: «جاشوا زیرکزی» و «آلبرت گوموندسون» دو بازیکن باکیفیت عالی هستند اما به این معنی نیست که ما آنها را خواهیم خرید. مهاجم جدید اینتر (مهدی طارمی) قبلاً به توافق نهایی با ما دست یافته است.

لازم به ذکر است پس از سردار آزمون که در عضویت تیم رم ایتالیا قرار دارد، مهدی طارمی دومین بازیکن حال حاضر تیم ملی ایران است که به زودی راهی یک باشگاه مطرح ایتالیایی خواهد شد.

کد خبر 6091863

دیگر خبرها

  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!