Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، پژمان مهاجری، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان امسال نیز، برای ۱۷۵ کیلومتر اجرای شبکه، ابلاغ قرارداد و انتخاب پیمانکار خواهیم داشت.

وی به تامین تجهیزات واحدهای یک تا شش تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران اشاره کرد و گفت: بنا به درخواست معاونت بهره‌برداری دو قرارداد نیز در خصوص تامین لوازم یدکی واحدهای تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب جمعا به ارزش۴۴ میلیارد ریال نیز از ابتدای امسال منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت فاضلاب تهران افزود: پیمانکاران دو پروژه احداث ساختمان آزمایشگاه مرجع و خرید تجهیزات ساختمان اسکادا نیز طی فرآیند برگزاری مناقصه تا اوایل مهرماه مشخص خواهند شد. در بخش موجودی انبار و تامین لوله و اتصالات نیز ۱۱۶ کیلومتر لوله با قطرهای ۲۵۰، ۴۰۰، ۵۰۰  و ۶۰۰ میلی‌متر و ۱۰۰۰ منهول پلی‌اتیلن نیز به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال تهیه و خریداری شده است.

کد خبر 4686353

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و فاضلاب شهری فاضلاب تصفیه خانه فاضلاب آب و فاضلاب روستایی بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی جنگ تجاری قیمت ارز قیمت نفت بازار سهام بورس قیمت سکه بهار آزادی دلار دلار 4200 تومانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارت امور اقتصادی و دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران