Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ذاکر با اعلام برگزاری مسابقه «آیات ولایت» به‌مناسبت عید غدیر، گفت: اعزام مبلغان برای تبیین آیات ولایت در قرآن و نیز برگزاری کارگاه‌های آموزشی روایتگری غدیر ویژه ائمه‌جماعات نیز برای این ایام پیش‌بینی شده است.

حجت الاسلام «حجت الله ذاکر» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، از برگزاری مسابقه «آیات ولایت» همزمان با دهه ولایت و امامت خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه ویژه نمازگزاران مساجد تهران برگزار و به ۱۱۰ نفر از برگزیدگان آن کمک هزینه سفر زیارتی اربعین اعطاء می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد تصریح کرد: مسابقه آیات ولایت با محوریت آیات از قرآن است که درباره ولایت حضرت امیر المومنین(ع) نازل شده است. این مسابقه با همکاری ائمه جماعات استان تهران در سطح مساجد برگزار می شود.

 

وی از اعزام 30 مبلغ متخصص مباحث امامت و ولایت به مساجد شهر تهران همزمان با دهه ولایت و امامت خبر داد و گفت: این مبلغان، پنچ شب در مساجد شهر تهران با موضوع غدیر و ولایت امیرالمومنین(ع) سخنرانی می کنند. پاسخ به سوالات و شبهات نمازگزاران درباره امامت و ولایت نیز از دیگر محورهای کاری حضور این مبلغان در مساجد است. 

 

حجت الاسلام ذاکر تاکید کرد: علاوه بر این، دوره کارگاهی آموزش روایتگری حدیث غدیر با همکاری بنیاد امامت و ویژه ائمه جماعات علاقمند مسجد تهران به صورت یک روزه برگزار می شود. تلاش بر آن است با برگزاری این دوره ها، راویان معارف علوی را تربیت کنیم.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در پایان خاطر نشان کرد: امروز ذائقه مخاطبان به شیوه های جدید در ارایه  مباحث دینی گرایش یافته است، به همین جهت ما بنا داریم که پاسخگوی این ذائقه ها باشیم و برنامه ریزی می کنیم که با روش های نوین این مباحث را تبیین و جاذبه بیشتر در مساجد ایجاد کنیم.

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج خبرگزاری شبستان نماز جمعه روزنامه ازدواج آسان شیراز کانون های مساجد روز خبرنگار دزفول غدیر و ولایت حجت الاسلام ذاکر مرکز رسیدگی به امور مساجد دهه امامت و ولایت مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

موتورچی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود. 

وی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.

موتورچی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.
 
جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • پاسخ به شبهه قرآنی تحلیلگر اسرائیلی در توجیه غصب سرزمین فلسطین
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • امامت سیاسی، تکلیف ذاتی ائمه اطهار (ع) بوده است
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی