Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب عبداللهی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  نظارت و بازرسی از بازار شهرستان در اجرای برنامه های کنترل و تنظیم بازار با حضور نماینده فرماندار و تعزیرات حکومتی و بازرسان مجمع صنفی شهرستان انجام گرفت.
وی افزود: در این بازرسی به عمل آمده تعداد ۱٨ واحد صنفی لوازم یدکی خودرو متخلف شناسایی و پلمب و به مبلغ ٦٥٠هزار ریال جریمه شدند و به تعداد ١٠ واحد صنفی نیز تذکر شفاهی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار سرپل ذهاب گفت: تخلف صنفی واحدهای پلمب شده درج قیمت نکردن، گرانفروشی و نداشتن مجوز فعالیت است که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبداللهی افزود: برخورد با متخلفان صنفی و اقتصادی بازار بدون هیچ گونه اغماضی انجام خواهد گرفت.
سه هزار و ۴۰۰ واحد صنفی در ۱۶ اتحادیه صنفی ساماندهی شده در شهرستان سرپل ذهاب فعالیت می کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف تعزیرات تنظیم بازار خودرو معاون برنامه ریزی صنفی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب

جاوید عباسی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به پلمب ۱۰ واحد داروخانه گیاه پزشکی بدون مجوز در شهرستان داراب، اظهار کرد: ۲۰ واحد متخلف در این شهرستان نیز به مراجع قانونی معرفی شدند. 

او با بیان اینکه شناسایی این واحد‌ها توسط گروه بازرسی و ساماندهی نهاده‌های کشاورزی انجام شده است، افزود: میزان ۲۰۰ لیتر سم و ۸۰۰ کیلوگرم کود غیرمجاز از این داروخانه‌ها کشف و ضبط شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه داروخانه‌های گیاه پزشکی استان فارس به صورت مستمر و با همکاری ادارات مربوطه مورد پایش و بازرسی قرار می‌گیرند، به بهره برداران توصیه کرد: سموم مورد نیاز خود را با نسخه گیاه پزشکی از داروخانه‌های مجاز خریداری کنند.

عباسی اظهار کرد: گروه بازرسی و ساماندهی نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس متشکل از نمایندگان مدیریت حفظ نباتات، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، مدیریت بازرسی اتاق اصناف، حراست شرکت خدمات حمایتی، موسسه آب و خاک استان فارس، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و نیروی انتظامی شهرستان هستند که به صورت مستمر نسبت به پایش داروخانه‌های گیاه پزشکی اقدام می‌کنند.

داراب در جنوب شرقی فارس و در فاصله ۲۴۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد