Web Analytics Made Easy - Statcounter

رتبه ۱۰ کنکور تجربی ۹۸ گفت: فضای مجازی را بسیار کم دنبال می‌کردم و بیشتر هدفمند و برای کارهای درسی در فضای مجازی حضور داشتم و از کلاس‌های خصوصی و تقویتی استفاده نکردم. ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

امیرحسام زارع دارنده رتبه 10 گروه علوم تجربی کنکور سراسری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: در مدرسه استعدادهای درخشان شهید بهشتی بیرجند درس می‌خوانم و موفق به کسب رتبه دهم گروه علوم تجربی شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به راز موفقیت خود در کنکور سراسری اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل موفقیتم تلاش و پشتکار و برنامه‌ریزی زیادی بوده که در مسیر زندگی‌ داشتم و والدین و برادرم در این مسیر موفقیت نقش بسزایی داشتند.

این دانش‌آموز بیرجندی افزود: فضای مجازی را بسیار کم دنبال می‌کردم و بیشتر هدفمند و برای کارهای درسی در فضای مجازی حضور داشتم.

زارع با بیان اینکه در نزدیکی برگزاری کنکور میانگین روزی 10 ساعت مطالعه می‌کردم تصریح کرد: پدر و مادرم همواره برای کنکور به من روحیه می‌دادند و تلاش کردم در این مسیر نیز ناامید نشوم.

هرمزگان| رتبه نهم کنکور ریاضی: برنامه‌ریزی و تلاش عامل موفقیت من در کسب رتبه برتر کنکور بودکسب 15 رتبه برتر کنکور سراسری 95 توسط دانش‌آموزان خارج از پایتخت/ ترک "تلگرام" برای کسب رتبه تک‌رقمی243 دانش‌آموز خراسان شمالی رتبه برتر کنکور 96 را کسب کردند

وی با بیان اینکه در آزمون‌های درسی شرکت می‌کردم اما از کلاس‌های خصوصی و تقویتی استفاده نکردم ادامه داد: انتظار رتبه‌های بهتر را داشتم اما کنکور غیرقابل پیش‌بینی است و بسیاری از افراد هستند که برای کسب رتبه تک رقمی تلاش می‌کنند.

دارنده رتبه 10 کنکور سراسری با بیان اینکه رشته پزشکی در دانشگاه تهران را برای ادامه تحصیل انتخاب کردم خاطرنشان کرد: به کنکوری‌ها توصیه می‌کنم برای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی دریغ نکنند و در سختی‌ها ناامید نشوند و روند درس خواندن خود را حفظ کنند.

گفتنی است این دانش آموز بیرجندی برادر امیرحسین زارع است که سال گذشته موفق به کسب رتبه 7 رشته تجربی در کنکور سراسری شد.

انتهای پیام/ ز

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی