Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات ورزش کبدی استان فارس سه شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: پس از قهرمانی تیم ملی کبدی مردان و زنان در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ، انتظارهای مردم از این رشته بالا رفته از این رو فدراسیون برای نخستین بار است که مسابقات جوانان به میزبانی شیراز برگزار می کند.

عباس رضایی  اضافه کرد:همچنین قرار است جام جهانی کبدی آذرماه ۹۸ در ایران برگزار شودکه شهر شیراز هم برای میزبانی کاندیدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رقابت های کبدی جوانان کشور در رده دختران شانزدهم مرداد ماه در مجموعه ورزشی دانشکده شهید باهنر شیراز آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه دارد و سپس رقابت های پسران درهمین ورزشگاه برگزار می شود.

رئیس هیات کبدی فارس با بیان اینکه مسئول استعدادیابی فدراسیون کبدی ناظر بر این مسابقات است، اظهار داشت: اگرچه تیم ملی جوانان در اردوی آمادگی به سر می برد اما اگر بازیکنی در این مسابقات خودش را نشان دهد به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.

رضایی افزود: تیم جوانان استان فارس برای حضوری پرقدرت در این بازی ها مدت سه ماه است که در اردوی آمادگی به سر می برد و این امیدواری وجود دارد که تیم های ما روی سکوی  قهرمانی بروند.

او اظهارداشت :  در حاشیه برگزاری این رقابت از پنج پدر و پنج مادر شهید و  ورزشکاران تقدیر می شود.

 رئیس هیات کبدی فارس بیان داشت : استان فارس در این رشته ۱۱۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۹ شهرستان دارد و هشت شهرستان دیگر هم درخواست راه اندازی این رشته دارند.

کبدی یا همان زو، یک بازی ایرانی، اصیل و منشا آن بازی های بومی و محلی است این رشته  که نیاز به قدرت و مهارت دارد کاملا ساده و کم هزینه است. 
کبدی، یک بازی بیرون سالنی و سالنی پُر تحرک و ترکیبی از کشتی و راگبی است، برای گرفتن مهاجم یا فرار از دست حریف در این بازی، به مهارت، انعطاف پذیری، چابکی، استقامت، حضور ذهن و جرات نیاز است. 
این رشته بیش از ۱۰ سال است که در استان فارس راه اندازی شده و ظرف این سال ها تنها یک ورزشکار در سطح ملی بنام سعیده جعفری معرفی کرده  که قهرمان بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شده است. 

۹۶۰۰ / ۱۸۷۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اردوی تیم ملی استان فارس پدر کشتی مردان و زنان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت

به گزارش تابناک، شامگاه شنبه مرگ دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران به بازپرس حسین گودرز که مسولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت اطلاع داده شد.

سپس پدر دختر فوت شده با مراجعه به دادسرای جنایی از میزبان دخترش شکایت کرد. مرد شاکی در تشریح ماجرا گفت: دخترم همراه نامزدش به مهمانی رفته بود و تا جایی که به من گفتند در آن مهمانی حالش بد شد. او را به بیمارستان رساندند و در بیمارستان فوت کرد.

در پی این شکایت میزبان مورد تحقیق قرار گرفت و او هم گفته‌های پدر دختر فوت شده را تایید کرد و گفت: او با نامزدش به مهمانی که میزبانش من بودم آمده بود که حالش بد شد و او را به بیمارستان رساندیم و در آنجا بود که فوت کرد.

پس از آن نامزد این دختر مورد تحقیق قرار گرفت و او هم با تایید گفته‌های دو نفر قبل ادامه داد: تا جایی که می‌دانم حال نامزدم خراب شد و او را به بیمارستان بردند اما بعد از آن دیگر خبر ندارم چه شد و بعد از مدتی خبر دار شدم که او فوت شده است. من یا میزبان در مرگ او نقشی نداشتیم.

در حال حاضر تحقیقات در مورد این مرگ مشکوک ادامه دارد.
منبع: سایت جنایی

دیگر خبرها

  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس