Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس محرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت هفته خبرنگار اظهار داشت: با تشریح برنامه‌های متنوع برگزار شده به مناسبت این ایام در راستای تجلیل از خبرنگاران بسیجی استان همدان برنامه‌های متنوعی به همت بسیج رسانه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به گردهمایی خبرنگاران بسیجی گفت: این برنامه در اردوگاه فرهنگی تربیتی ابوذر برگزار شد و سعی کردیم فضایی شاد و مفرح را همراه با برگزاری مسابقات ورزشی همچون تیراندازی، دارت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای خبرنگاران فراهم آوریم.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه در این مراسم از خبرنگاران برتر استان تجلیل به‌عمل آمد، ابراز داشت: این برنامه در شهرستان‌های استان نیز با حضور خبرنگاران بسیجی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی افزود: روحیه مطالبه‌گری از مسئولین در خبرنگاران باید حفظ شود و ارتقاء یابد و همچنین مسئولین محترم نیز نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج رسانه مطالبه گری همدان محرمی هفته خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

شفیعی با ذکر این مطلب که برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در مسیر تحول و تعالی و در اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران مورد پیگیری و اجرا قرار دارد گفت: رسیدگی به هر ۸ پرونده در شعبه ۲۵ این مجتمع با ریاست قاضی محمدرضا آزادی انجام خواهد شد.

وی افزود: مطالبه وجه، الزام به فک رهن، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، واخواهی مطالبه اجرت‌المثل اموال، سایر دعاوی غیر مالی، مطالبه وجه چک، تسلیم مبیع و اثبات و قوع بیع، موضوعات دادگاه علنی این شعبه هستند که به ترتیب از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شعبه مذکور به صورت علنی برخط برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به مباحث حقوقی و قضائی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از طریق نشانی زیر:http://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran

این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند. شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6097434

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است