Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@06:24:26 GMT

اگر خالکوبی مشهود دارید، بی‌خیال گواهینامه شوید

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۴۳۰۴

اگر خالکوبی مشهود دارید، بی‌خیال گواهینامه شوید

رئیس دایره آموزش همگانی پلیس راهور تهران گفت: خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف مانع از صدور گواهینامه برای فرد متقاضی می‌شود.
به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ موسوی‌پناه درباره صدور گواهینامه برای افرادی که دارای خالکوبی هستند، اظهار کرد: چنانچه فردی دارای خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف باشد، مانع از صدور گواهینامه برای فرد متقاضی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دایره آموزش همگانی پلیس راهور تهران ادامه داد: چنانچه فردی خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف مانند خودزنی داشته باشد، از نظر برخی اختلالات احتمالی روانی تأثیرگذار در رانندگی مورد بررسی و ارزیابی روانشناسان قرار می‌گیرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از بررسی و ارزیابی روانشناسان، در صورت موفقیت فرد متقاضی صدور گواهینامه در گذراندن صحیح ارزیابی‌ها و بررسی‌ها، وی می‌تواند گواهینامه خود را با تأیید روانشناسان دریافت کند.

وی از خانواده‌ها خواست تا با با نظارت بر رفتار نوجوانان از ارتکاب آن‌ها به چنین رفتار‌ها و خودزنی‌هایی جلوگیری کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گواهینامه رانندگی خالکوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، درخشش ویرتز در ترکیب بایرلورکوزن در رقابت‌های این فصل که نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در بوندسلیگا ایفا کرد باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط او را از نزدیک زیر نظر بگیرند.

رسانه‌های آلمانی از چند ماه قبل خبر داده بودند که مدیران بایرن مونیخ علاقه بسیار زیادی به این ستاره آلمانی دارند و امیدوار هستند که بتوانند او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو به خدمت بگیرند، اما مشخص بود که کار سختی در پیش خواهند داشت.

مدیران لورکوزن چند هفته قبل اعلام کردند که این بازیکن 20 ساله به هیچ وجه در تابستان امسال به فروش نخواهد رسید و حداقل یک سال دیگر را هم در این تیم سپری خواهد کرد و اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که مدیران بایرن آماده هستند تا یک سال دیگر هم برای جذب او صبر کنند.

ویرتز اولویت اول بایرن در تابستان ۲۰۲۵ خواهد بود و تمامی مدیران این باشگاه به دنبال جذب او هستند. چند باشگاه بزرگ دیگر هم علاقه زیادی به این بازیکن دارند، اما اگر بایرن بتواند از پس هزینه انتقال او بر بیاید شانسی بیشتر از دیگران خواهد داشت. او مایل است که بازی در خارج از آلمان را هم تجربه کند، اما معتقد است که حضور در بایرن می‌تواند به رخ دادن این اتفاق هم کمک کند.

دیگر خبرها

  • هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • (تصاویر) از خالکوبی تا لباس آستین حلقه‌ای؛ حواشی کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • اصفهان، اقلیم معناست